Når jeg har fødd, skal jeg.....

Shoppe nye klæær! Sikla etter en del i dag når jeg var en runde. Spesielt etter en kjole! Men er jo ikke vits å prøve nå engang :hilarious:
 
- Kunne prøve før jeg kjøper nye klær til meg selv igjen, i freshe lyse vårfarger.
- Sove på magen
- Spise myke oster

.... men før lillemann kommer skal jeg nyte å kunne sove uten å ha på meg amme bh eller singlet med ammeinnlegg, og ta lange dusjer eller bad uten at en liten en avbryter midt mellom shampo og balsam. Små gleder i en litt tung ventetid :)
 
Ligge hvordan jeg vil i senga og spise rødvinspølse!! :D
 
-spise spekemat..fenalår og salami:hungry:
-gå lengre turer uten å bli sliten/vond i bekken
-forhåpentligvis slippe noe mer halsbrann
++++
 
Mine to har ikke reagert på noe jeg har spist. Jeg var redd for å få reaksjon på jordbær (noe som er ganske vanlig) så passet på å spise ganske mye når jeg først skulle spise det, i tilfelle det ble lenge til neste gang.
 
- puste gjennom en nese som ikke er tett
- slutte å stønne når jeg tar på sokker og sko
- klare å lukke igjen jakkene mine
- få smakssansen min tilbake!
- sove på magen
- ikke være konstant forstoppet
- RI på hesten min igjen!!! [emoji7]
 
Puste normalt igjen!
Har vært så tett i nesen hele svangerskapet, snyter meg x-antall ganger om dagen, og er ganske lei nå :p
 
Jeg er tett utenfor svangerskapet og jeg :p blir ikke noe forandring på meg der nei(tror jeg ikke)! Men gleder meg så siinnsyyyykt til å kunne ligge på magen nå! Kjenner trangen etter det kommer hver kveld og natt når jeg skal sove. Og å få igjen alle jakker og utebukser :hilarious:
 
Jeg er tett utenfor svangerskapet og jeg :p blir ikke noe forandring på meg der nei(tror jeg ikke)! Men gleder meg så siinnsyyyykt til å kunne ligge på magen nå! Kjenner trangen etter det kommer hver kveld og natt når jeg skal sove. Og å få igjen alle jakker og utebukser :hilarious:

Er tidligere operert i nesen pga at jeg var så tett, og det var liksom ikke heeeelt tilhelt før jeg ble gravid :p men var fortsatt mye mer åpen i nesen enn jeg har vært tidligere, nå derimot... pottetett hele tiden :p
 
Er tidligere operert i nesen pga at jeg var så tett, og det var liksom ikke heeeelt tilhelt før jeg ble gravid :p men var fortsatt mye mer åpen i nesen enn jeg har vært tidligere, nå derimot... pottetett hele tiden :p
Ja. Det er såå grusomt! Vertfall når man skal sove! Tror jeg skal vurdere operasjon jeg også etter svangerskapet. Kan jo ikke leve slik :hungover:
 
Ja. Det er såå grusomt! Vertfall når man skal sove! Tror jeg skal vurdere operasjon jeg også etter svangerskapet. Kan jo ikke leve slik :hungover:

Det var veldig vondt i tiden etterpå, var sykemeldt i 3 uker pga smerter. Men som sagt... det ble litt bedre, også ble jeg gravid og helt tett igjen :p
 
Ligge på rygg og mage
Gå lange turer med hundene
Gå på ski
Spise spekemat
Ha sex
 
Har født allerede.. Men det første jeg gjorde var å ligge på magen, spise salami og nyte en natt uten 2-3 turer på do for å tisse [emoji23]
 
- sove i alle mulige stillinger uten at det gjør vondt (spesielt mage og rygg)
- glede meg over at jeg ikke må på do 100 ganger i døgnet
- gå tur mange trilleturer (klarer ikke gå mer enn 5 min pga. rygg og blære)
- spise parmapizza til den store gullmedalje
- ha en hverdag uten kvalme og oppkast
- slutte med nesespray.. evt. operere bort polypper igjen slik jeg får puste...
- ligge tett inntil samboer mens han sover uten at han våkner av at jeg snorker som en bjørn i øret hans...
- spise det jeg vil uten å tenke så mye på om det er farlig eller ei
- være mer sosial (sammen med baby selvfølgelig)
- være stolt over at jeg har kommet meg gjennom 9 forferdelig slitsomme mnd og at jeg fikk bylten ut!
 
Back
Topp