Når jeg har fødd, skal jeg.....

Gå, ikke vagge
Kjøre bil uten å ligge i sete
Gå tur i skogen med hund og storesøster
Bruke mine egne klær
Ta meg en velfortjent øl
 
- Spise fenalår
- Ligge på rygg og mage.
- Sitte mer normalt
- Kunne kose med sønnen min og ha han på fanget uten en svær mage i veien.
- Ha sex igjen:p
 
Spise spekemat til jeg sprekker!!! Spise vanlig mat med god smak igjen!!
Gå ut!!
Gå tur!!
Ligge på begge sider og magen!!
Smile!!!
Være sosial igjen!!
Reise til familie, ikke vært noen steder på 6 mndr nesten!
JEG SKAL LEVE igjen!!!!!!!
( Ok, kanskje en smule deprimert og lei på slutten :p)
 
Bevege meg med noe mindre lyder [emoji85]

Puster som en hval..

Slippe å gå på do heeele tiden!
 
Jeg gleder meg til å:
- bli en familie på 3[emoji128]
- bli kjent med lillemor[emoji171]
- se reaksjonen til hanefar første gang han ser sin datter[emoji7]
- få en hverdag med "mening" igjen! Føler jeg har vært i en meningsløs boble i flere mnd...
- kunne gjøre hverdagslige ting uten å få vondt å bli dødssliten

- på sikt ser jeg frem til å tilbake på jobb[emoji108][emoji4]
 
- sove på magen
- snu meg i sengen uten å våkne
- gå tur
- spise salami
- sprette campagnen for huskjøp
- få tilbake sexlivet
- ta på bokse og sokker uten å lage lydxsmile9
 
Hæ? Jeg spiser aldri løk da jeg ikke hæler det :wtf: meeeen, viste ikke at man må kutte ut den? Pga ammingen eller?
Løk e ein av dei tingene minien kan reagera på me amming ja. Løk, kål, druer, marsipan, sterk krydra mat.... ja, egentli ganske mykje.. [emoji14]
 
Åhuff da :facepalm: jeg spiser bare druer av de tingene du nevner der da! Men dette skal jeg lese meg mer opp til :D hoho
Heh.. eg visste lite om da me sist kneip.. [emoji14] svigermor fekk store auge når eg satt å ått drue mens eg amma.. [emoji14]

Men e ikkje alle so reagere likt, så kan godt vera du kan spisa druer uten at mini merke nåke te da :) må bare prøva deg fram.. :) men då kan da vera lurt å prøva ein av tingene i td tre daga, for å eliminere :)
 
Åhuff da :facepalm: jeg spiser bare druer av de tingene du nevner der da! Men dette skal jeg lese meg mer opp til :D hoho

Ikke begynn å unngå ulike matvarer før du evnt mistenker at mini reagerer på noe. Dersom du syns baby blir påfallende urolig og kan se en sammenheng m maten du spiser, så kan du forsøke å utelukke matvarer (en om gangen og som nevnt, i 3 dager). En venninne av meg leste seg opp litt VEL mye og konkluderte vel nesten med at hun bare kunne spise rent kjøtt og bananer :D

Selvfølgelig kan enkelte matvarer påvirke, men ikke unngå noe før det evnt ser ut til å være et problem :)
 
Ikke begynn å unngå ulike matvarer før du evnt mistenker at mini reagerer på noe. Dersom du syns baby blir påfallende urolig og kan se en sammenheng m maten du spiser, så kan du forsøke å utelukke matvarer (en om gangen og som nevnt, i 3 dager). En venninne av meg leste seg opp litt VEL mye og konkluderte vel nesten med at hun bare kunne spise rent kjøtt og bananer :D

Selvfølgelig kan enkelte matvarer påvirke, men ikke unngå noe før det evnt ser ut til å være et problem :)
Takker for god info :)
 
Ikke begynn å unngå ulike matvarer før du evnt mistenker at mini reagerer på noe. Dersom du syns baby blir påfallende urolig og kan se en sammenheng m maten du spiser, så kan du forsøke å utelukke matvarer (en om gangen og som nevnt, i 3 dager). En venninne av meg leste seg opp litt VEL mye og konkluderte vel nesten med at hun bare kunne spise rent kjøtt og bananer :D

Selvfølgelig kan enkelte matvarer påvirke, men ikke unngå noe før det evnt ser ut til å være et problem :)

Helt enig :) Ingen av mine reagerte på melken, og jeg er rimelig altetende :p
 
Ikke begynn å unngå ulike matvarer før du evnt mistenker at mini reagerer på noe. Dersom du syns baby blir påfallende urolig og kan se en sammenheng m maten du spiser, så kan du forsøke å utelukke matvarer (en om gangen og som nevnt, i 3 dager). En venninne av meg leste seg opp litt VEL mye og konkluderte vel nesten med at hun bare kunne spise rent kjøtt og bananer :D

Selvfølgelig kan enkelte matvarer påvirke, men ikke unngå noe før det evnt ser ut til å være et problem :)

Løk er vel ganske bankers at mini reagerer på? både løk og kål er matvarer som produserer gass hos oss alle. :p
 
Ikke begynn å unngå ulike matvarer før du evnt mistenker at mini reagerer på noe. Dersom du syns baby blir påfallende urolig og kan se en sammenheng m maten du spiser, så kan du forsøke å utelukke matvarer (en om gangen og som nevnt, i 3 dager). En venninne av meg leste seg opp litt VEL mye og konkluderte vel nesten med at hun bare kunne spise rent kjøtt og bananer :D

Selvfølgelig kan enkelte matvarer påvirke, men ikke unngå noe før det evnt ser ut til å være et problem :)
Signerer denne. Det er ikke gitt at mini reagerer på noe som helst. Det er tarmfloraen som mini opparbeider seg, som avgjør om man reagerer eller ikke. Også når det gjelder løk og kål. Men start forsiktig, spis varmebehandlet kål før du spiser rått kål etc, og ikke dytt nedpå et helt kålhode om gangen [emoji4]
 
Back
Topp