Når jeg har fødd, skal jeg.....

Skal sove på magen!! :D
Planen er å gå ut å spise skikkelig digg biff :wacky:
Gå lettere/normalt
Ha sex uten mage i veien :hilarious:
 
Ligge på ryggen!
Sove uten å bli vekket av reflux eller halsbrann!
Spise brie og spekeskinke!
Gå mer normalt!
 
- Ligge på magen
- bøye meg uten å ta sats og lage lyd :p
- spise salami, brie og spekeskinke
- ha sex uten mage i veien og baby som sparker
- GÅ, ikke vagge
- dra bort uten å ha med gaviscon i veska
 
Sove på magen!!<3
Sist levde jeg på brødskive med salami på sykehuset;)
 
Jeg hadde lyst på spekemat og øl gjennom hele graviditeten. Og favoritt retten min som heter carrpachio som er helt rått kjott i veldig tynne skiver. Er snart to uker siden jeg fødte og har ikke spist noe av det enda
 
Spise spekemat (planen er å ha det i fødebaggen :p )
Ligge flatt på ryggen
Ha sex på normalt vis :p
Gå turer og leke med hunden uten å bli liggende på sofaen i smerter etterpå :)
 
Ikke for å være en gledesdreper, men det å gå uten å vagge/sex/sove uten div forstyrrelser kan bli litt utfordrende etter fødselen ;) Sist var jeg innstilt på smerter frem til baby var ute, men var ikke klar for at det skulle gjøre vondt etterpå. Slet med å gå trappene ned til vaskekjelleren i flere uker etterpå.. :p Så det ble faktisk mer vagging etter fødselen enn før!

Her skal det lekes mer med 2-åringen etter fødsel, nå går det mye i boklesing for tida :)
 
- Leke og være aktiv med barna mine ♡
- Spise roastbiff
- Sove på magen
- Gå lange turer med normal gange igjen
 
Ikke for å være en gledesdreper, men det å gå uten å vagge/sex/sove uten div forstyrrelser kan bli litt utfordrende etter fødselen ;) Sist var jeg innstilt på smerter frem til baby var ute, men var ikke klar for at det skulle gjøre vondt etterpå. Slet med å gå trappene ned til vaskekjelleren i flere uker etterpå.. :p Så det ble faktisk mer vagging etter fødselen enn før!

Her skal det lekes mer med 2-åringen etter fødsel, nå går det mye i boklesing for tida :)

Ikke nødvendigvis :) Det er veldig forskjellig hvordan det blir. Jeg har vært ekstremt heldig og blitt kvitt alle plager og vondter med det samme barna ble født. Fra å nesten ikke kunne gå pga bekkenløsning, til å sprette opp fra fødestolen og være helt meg selv på et blunk :p Så det er faktisk fullt mulig å være 100% normal igjen rett etter fødsel :D Håper jeg er like heldig denne gangen ;)
 
Eg glede meg mest te å ligga på magen! No når vatnet har komme i kroppen, gler eg meg og te da e vekke og eg endeli kan strikka litt igjen [emoji14]
So gleda eg meg veldi te bekkenet e "på plass" igjen og eg kan ligga/sitta på golvet me kneipen å leka igjen!:)
 
-Forhåpentlig bevege meg uten smerter
-reise meg når jeg selv vil, og ikke trenge å vente på at kynnerne slipper taket [emoji14]
-sove på magen
-ligge oppå og tett inntil mannen
-finne frem klærne mine (ryddet bort nesten alt)
-slippe å be om hjelp til alt mulig (etterhvert)
Også gleder jeg meg til å nyte et glass vin, men det blir enda noen uker til [emoji4]
 
Ha kommende storebror på fanget og kose masse, uten mage eller sparkende lillesøster i veien
 
Back
Topp