Når i svangerskapet begynte du å kjøpe kle til den lisje?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Etter oul :) men kun par plagg. Kjøpte resten etter uke 24 :)
 
Da jeg var 7 uker på vei fikk jeg en kommode full etter kusina mi som ble veldig glad over nyhetene :D
Første jeg kjøpte selv var to bodyer etter ul i uke 12 :)
 
Etter oul. Men arvet ganske mye sist så ble ikke så mye.
 
Kjøpte et par plagg etter oul, resten ventet jeg med til uke 30+. :)
 
Kjøpte bare et sett selv. Det kjøpte jeg etter tidlig ul uke 12 :) Har ikke kjøpt mer før etter fødsel, da så jeg hvor mye/lite han trenger.
 
Begynte shoppingen etter oul! Har blitt myyye nettshopping må jeg si.. Så garderoben begynner å fylles opp her :) koser meg med hvert innkjøp :)
 
Kjøpte noen småting i uke 8, som to par babyconverse. Har kjøpt litt og litt frem til OUL, og da tok det av :hilarious:
 
Jeg kjøpte et par plagg etter tidlig ul. Har kjøpt litt mer etter oul :)
 
Kjøpe en body etter tidlig ul rundt uke 9. Ellers etter oul når vi fikk vite kjønnet:)
 
Rundt uke 29-30 :)
 
Kommer Til å ta helt av nå :p vi fikk vite at vi venter ei jente på ul. Så uke 17 og ut blir det shopping Hehe!
 
Kjøpte to bodyer da vi passerte uke 12. Etter det har det ballet på seg, uke 23 idag å mAngler kun seng m tilbehør og vogn :p
 
Er kun i uke 5, men kjøpte en body der det står "Papa" og "loading", som jeg ga til mannen da jeg fant ut at jeg er gravid. Ellers kommer jeg forhåpentligvis ikke til å kjøpe noe, for arver kjempemye fra søstra mi, både gutte og jenteklær. Hun sier også at det er lurt å ikke kjøpe noe særlig, for man får masse i gave :p
 
Med lillemor ventet jeg til etter OUL, for å vite kjønn =) Denne gangen blir det nok vente også, siden det bare er 2 uker til, og det ikke er noe vits å kjøpe for mye om det er en jente denne gangen og.. Er det gutt kan jeg gå litt amok :p
 
Ca uke 12 sist, er 16 uker nå og har ikke kjøpt noe enda. Det blir ikke før etter oul, med mindre det er jente for da har vi egentlig det vi trenger :)
 
Back
Topp