Når har dere tenkt og fortelle?

Jeg kommer til å fortelle det til sjefen ganske snart (venter på svar på blodprøve først) av den grunn at jeg ønsker tilrettelegging fortest mulig pga fare for tidlig bekkenløsning :) aner ikke når vi skal fortelle det til venner/familie (jeg har jo allerede fortalt det til bestevenninnen min og kusinen min for de har visst om prøvingen) :)
 
Jeg kommer til å fortelle det til sjefen ganske snart (venter på svar på blodprøve først) av den grunn at jeg ønsker tilrettelegging fortest mulig pga fare for tidlig bekkenløsning :) aner ikke når vi skal fortelle det til venner/familie (jeg har jo allerede fortalt det til bestevenninnen min og kusinen min for de har visst om prøvingen) :)
Ja, sjefen bør jeg også fortelle det til fortest mulig.. Ble ikke så fornøyd forrige gang jeg fortalte. Hun syntes jeg ventet litt for lenge. (10 uker). Fortalte etter tidlig ul [emoji85]
 
Ja, sjefen bør jeg også fortelle det til fortest mulig.. Ble ikke så fornøyd forrige gang jeg fortalte. Hun syntes jeg ventet litt for lenge. (10 uker). Fortalte etter tidlig ul [emoji85]
Jeg måtte fortelle det i uke 4 sist pga MRSA-smitte der jeg jobber, og kjenner at det var fint egentlig å ha det åpent:) hvis noe skal skje så vet de hvorfor jeg ikke er helt meg selv :)
 
Jeg måtte fortelle det i uke 4 sist pga MRSA-smitte der jeg jobber, og kjenner at det var fint egentlig å ha det åpent:) hvis noe skal skje så vet de hvorfor jeg ikke er helt meg selv :)
Ja det er sant det [emoji5]
Tror nokk vi kommer til og fortelle det tidligere en det vi gjorde sist gang. [emoji85]
 
Sist fortalte vi det i uke 15-16.
Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg nå [emoji4]

Vurderer å vente til uke 15.
Da skal vi nordover en tur, så da kan minste storesøster ha på seg skjorte. Så ser vi når største storesøster oppdager det. Deretter forteller vi familien det [emoji4]
 
Last edited:
Mamma og søsteren min vet det[emoji846] resten av venner å familie får vite det etter tidlig ul ca uke 10-11[emoji846]

Jeg liker ikke tanken på å holde det skjult for alle frem til uke 12, de gangene jeg har mistet har det vært veldig fint at noen av familien å vennene visste om det! De blir lettere å takle når jeg har folk å snakke med[emoji846][emoji173]️
 
Kollapset hjemme på sofaen, eeendelig hjemme... for en lang dag..
Merker jeg er helt utslitt, og på slutten av dagen glapp det ut av meg til to kollegaer ..
Regner med å fortelle det til arbeidsgiver rundt uke 12.
Forteller det nok til familien om ikke lenge :)

Rettelse: fortalt min nærmeste leder i dag for behøver tilrettelegging på jobb, men hun er helt fantastisk og ligger lavt med det til 12 uker er passert. (Og.. hadde skjønt det allerede sa hun :p )

Forteller barna mine det i kveld, for de er 13 og 19- og mistenker nok allerede noe er på gang.. greit å komme i forkjøpet og forberede på en rolig måte i vårt tilfelle. Er tidlig, men nødvendig for klarer ikke mye stress nå kjenner jeg :)
 
Last edited:
Har fortalt søstra mi, ei veninne og 3 kollegaer allerede.. Kommer til å fortelle familien i uke 6 :)
Er ikke gla i hemmeligheter, så jeg vil helst få det ut
 
Søsteren min og ei venninne vet det allerede, men de visste også at vi prøvde. Jeg hadde egentlig tenkt til å vente til etter tidlig UL i uke 7-8 med å fortelle mamma, pappa og svigers men siden pappa gikk bort for 3 uker siden og mamma absolutt trenger noe positivt nå så kommer jeg til å si det snart. Hun gleder seg sånn til å bli mormor, det blir første barnebarnet.

De nærmeste vil uansett få vite det dersom det går galt og jeg hater å holde sånt hemmelig. Jeg vil egentlig bare rope det ut til alle :hilarious:
 
Vi vil nokk vente til uke 13, etter TUL.. Men kan bli vanskelig å holde det hemmelig hvis jeg blir veldig dårlig da...men planen er å vente til etter TUL i uke 13[emoji4][emoji4]
Har allerede fortalt det til min bestevenninne da, og kommer nokk til å røpe meg for ett par av de næreste venninene mine før uke 13[emoji28][emoji106]
 
Søsteren min og ei venninne vet det allerede, men de visste også at vi prøvde. Jeg hadde egentlig tenkt til å vente til etter tidlig UL i uke 7-8 med å fortelle mamma, pappa og svigers men siden pappa gikk bort for 3 uker siden og mamma absolutt trenger noe positivt nå så kommer jeg til å si det snart. Hun gleder seg sånn til å bli mormor, det blir første barnebarnet.

De nærmeste vil uansett få vite det dersom det går galt og jeg hater å holde sånt hemmelig. Jeg vil egentlig bare rope det ut til alle :hilarious:
Kondolerer:Heartred
 
Back
Topp