Når har dere IKM?

27. juli :) SÅ jeg gleder meg veldig da jeg egentlig var på februar 2013, men kom en blødning.

Så håper på positiv test igjen nå :))
 
bare 10 dager igjen til IKM!!!! *Krysser alt som krysses kan!!!*
 
Om 4 dager. Er altså 10 dpo i dag, etter mine beregninger, og måtte ta en strimmeltest i dag tidlig. Svaaaaak positiv, men ikke med det samme. Tok en til, for å sjekke - den ble akkurat lik. Og bare for å understreke hvor loco man kan bli, tok jeg en nå i ettermiddag også - svaaaaak positiv den også. Tar en stavtest i morgen tidlig er planen, så får vi se.

(Hadde en MA i januar (hadde termin nå nylig, faktisk - sårt å tenke på), så våger ikke å håpe så altfor mye, men spennende er det i alle fall!)
 
Ikm 25 her :) Er så spennende.... Fikk en svaaaaaaaaaaaaaaaak svak en i dag tidlig, men tørr ikke håpe noe enda :)

Lykke til alle sammen :)
 
Vet ikke når jeg har IKM jeg, men satser på TR aldri kommer og kan gli rett inn her i april-forumet :) t i-tvi til oss alle :) :)
 
Hei jenter... Hva betyr ikm? Hvis det betyr forventet menstruasjon er det i morgen... Oi, spennende! Har hatt to positive tester så langt, så håper alt går bra :-)
 

Samme her :)

xlibrax skrev:
13 aug, å da blir termin 24 april.



 
5 august :) Håper på positiv test, og at den lille spiren klorer seg fast denne gangen <3>
 
27. Juli =) Fikk en svaaaaaaaak strek i dag på billigtest og på rfsu-test. Så håper det er en spire, og ikke jeg som begynner å ser ting som ikke er der
 
Skal ha den rundt den 30 juli. Håper den ikke kommer 
 
Det er første gang jeg skriver et innlegg her inne, så jeg vet ikke om jeg gjør det riktig. Har IKM 15. august, det blir tredje forsøk i år... Planen var en baby i februar 2012 :( 
 
19. august... alt for lenge til :( Blir vårt tredje forsøk i år... 
 
Back
Topp