Når hadde du sist sex?

I går. :) Vi har faste dates onsdager og lørdager, men hvis noe kommer i veien, så tar vi det påfølgende dag. Eller som i går, hvor vi vet at det ikke passer i dag. :) To barn, snart 3 år og snart 1 år. :)
 
Gravid, starten på 2. Trimester og har forsatt sex nesten hver dag[emoji4] håper vi klarer å holde sex livet bra etter den lille har kommet også[emoji15]
 
Husker ikke.o_O
Men nå har vi hatt fullt styr med takstmann og klargjøring av hus til fotografering, så vi har egentlig ikke hatt hverken ork eller mulighet på en stund. :)
 
Sist var lørdag eller søndagsmorgenen. Blir ikke så ofte nå gitt, blir så sliten og får vondt i kroppen/magen etterpå så frister ikke så mye...

22 uker gravid og har 2 barn på 5 og snart 7 år.
 
Går veldig i rykk og napp. Noen ganger er det flere ganger i uka, andre ganger kan det gå uker imellom fordi vi begge er slitne når ungene endelig har lagt seg. Her er de 2,5 og 6mnd.

Blir vel mest til av at jeg ordner selv når jeg dusjer (eller har hodepine, nesten mer effektivt enn paracet :p)
 
Hadde et par ganger igår. Hatt hver dag siden lørdag.. Er 39 uker på vei [emoji1]
I gjennomsnitt har vi vel kanskje 3 ganger i uka..

Har 3 barn i alder 8,10,11 boende her fast, bonusbarn itillegg annenhver uke.
 
Sist var lørdag, da var vi på hotell alene, ble en helaften i sengen da :p

Ellers blir det sjelden 1-4 ganger i måneden, mannen kommer ofte hjem etter jeg har lagt meg pga senvakt

Har 3 barn på 9 mnd, 2,5 år og 8 år.
Minste sover mesteparten av natten i min seng så det er litt av årsaken :p
 
Sist var noen dager før fødsel[emoji4] fødte for 4 uker siden. Har kost med mannen, men har ikke lyst til å ha sex før renselsen er over.
 
Gravid, 12 uker imorgen. Vært sinnsykt kvalm de siste ukene, så har hatt sex kun for å oppretteholde det koselige hehe.... hadde det vært opp til meg, hadde jeg sikkert ikke hatt noe på leeeeenge! Men så var det denne gubben da <3 prøver iallfall ha det et par ganger i uken:)
 
I dag tidlig. Før det var tirsdag kveld. Før tirsdagskvelden var det søndag.

Gravid med nr 2. Nr 1 er 9 år.
 
I DAG :woot:

Haha, prøver på andre året, ingen barn. Er bare på CD04 denne PP’en, vi er bare veldig engasjerte nå :hilarious:
 
Aaalt for lenge si.. en hel uke + en dag[emoji28]... mannen er i Nordsjøen

Edit: så at det gjaldt om en gjorde det selv også. I såfall er det en dag siden[emoji23]
 
2 og 3 dager siden. Vi er vel på ca 1-2 ganger i uken i snitt. Ingen barn, snart prøver. Da blir det vel litt mer en stund [emoji16]
 
Back
Topp