Når hadde dere samleie ift el når spiren satt?

Sex hver dag før el og nå er det 2 dagen med positiv test er der lurt å ta hostesaft nå? Hva med wild yam og bidronning kapsler?

Du kan ta hostesaft nå om du vil:) Bidronning kapsler bør du ikke ta etter EL, altså kan du ta det nå når du har positive EL tester, men ville egentlig ha startet med dem tidligere. Wild yam kan du starte med når du er sikker på at EL har vært:)
 
Du kan ta hostesaft nå om du vil:) Bidronning kapsler bør du ikke ta etter EL, altså kan du ta det nå når du har positive EL tester, men ville egentlig ha startet med dem tidligere. Wild yam kan du starte med når du er sikker på at EL har vært:)
Jeg har tatt bidronning i en uke nå. Men m sjekke senere idag når jeg kommer hjem om jeg fortsatt har el for da kan jeg evt begynne med wild yam
 
4,2 og 1 dag før EL var det vel denne gangen mener jeg. Første gang jeg ble gravid så tror jeg det var dagen før eller 2 dager før EL sånn ut fra når jeg pleier å ha EL, men fulgte ikke så nøye med da. Var i alle fall før EL, og i løpet av de fertile dagene. :)
 
Eg blei gravid den eine PP’en (av 8) der me hadde sex kvar dag i den fertile veka... Så oppskrifta for vår del er enkel: Masse sex! [emoji23] Skal seiast at dette var i kombinasjon med bruk av fertilitetsmonitor, så eg visste når eg hadde både høg og max fertilitet. Er akkurat i gang med prøving på nr. 2 no, blir spennande å sjå om samme formel virkar denne gongen!! [emoji6]
 
Back
Topp