Når hadde dere samleie ift el når spiren satt?

Mammatil1håperpå2

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
nå satt den rimelig kjapt her, men jeg har googlet litt rundt dette med når man bør ha sex for å få det til å klaffe, med mange ulike svar og teorier, så da lurer jeg på, hvordan gjorde dere det før testen ble positiv? Kan jo faktisk hende det kommer noen kjekke tips å ta med på veien.

Personlig hadde vi ikke sex når el test var positiv. Hadde positiv test kveld og formiddag dagen etter, på kvelden var den negativ, og noen timer(kanskje 4-5) etter hadde vi sex. Det var kun den ene gangen rundt eggløsning.
 
Hadde sex om kvelden siste dagen med eggløsningsslim. Mye reising på oss begge så ingen sex en uke før og en uke etter.
 
Har blitt gravid tre gnanger:
2 dager før EL/dagen før psitiv test
dagen jeg fikk den første negative testen
dagen jeg fikk den første positive testen
 
Med snuppa hadde vi sex samme dag som positiv EL test... Ikke før og ikke etter. Nå har vi hatt sex før, etter og på dagen... Men er jaggu meg kommet til pp6.
 
2 ganger hadde vi sex dagen for positiv el test og det klaffet med det. Denne gangen trodde jeg at eggløsningen hadde vært dagen før, minst. Men klaffet likevel.
 
Samme dag som positiv EL test, og ikke noe mer i løpet av den perioden.
 
- 2 dager før positiv EL test

- 2 dager før, EL dagen

- Dagen før, EL dagen og dagen etter
 
Positiv EL-test dag 13 og 14 med samleie dag 11, 12, 13, 14 og 15 :happy:
 
Kun en gang og det var dagen før el.
 
Dagen før egget slapp. Hvertfall ifølge temp :)
Hadde det da både morgen og kveld. Hadde det ganske jevnt dagene i forkant også:joyful:
 
Første gangen hadde vi sex en dag før EL og dagen på EL...
Andre gangen hadde vi den kvelden jeg hadde positiv EL test,morgenen etterpå,dagen etterpå ....:)
 
Back
Topp