Når gravid?

Bkno5766882

Andre møte med forumet
Hei. Jeg er gravid med en liten jente! Jeg har termin 16. Mars 2018!
Har bare et spm, når skjedde egentlig alt dette? Noen som kan gi meg en ca dato på samleiedagen som kanskje kan ha gjort meg gravid? (Og forklarel litt for meg) Kom fram til at unnfangelsen må ha skjedd 20 juni.. men er ikke så god på alt dette, forstår liksom ikke helt Hehe håper noen kan svare
Hilsen nyskjerrig jente.
 
Får også unnfangelse rundt 20. i kalkulator.
Selve samleiet kan også ha vært i dagene før da spermen lever opptil 5 dager og kan ligge å vente på at egget slippes.
 
Litt info. Min første dag av siste mens var 12.06.2017.
 

Vedlegg

  • D667CD04-6DAE-40F0-B3E5-D4347F567C58.png
    D667CD04-6DAE-40F0-B3E5-D4347F567C58.png
    615,5 KB · Visninger: 80
Usikker på det.. var ikke særlig flink å notere den mnd..

Ut i fra termin må det nesten ha vært fra ca. 15-21. juni en gang. Selvsagt med litt slingringsmonn da de også kan måle litt galt på OUL.
 
Har sett du har spurt om dette flere steder på forumet tidligere, men det er dønn umulig å vite nøyaktig når du ble gravid dersom du ikke sjekket etter eggløsning eller noterte når du hadde sex. Noen blir satt fram/tilbake på oul selv om de VET når unnfangelsen fant sted, så det blir bare vill gjetting på nøyaktig dag. Som Avocado skriver er det ganske sannsynlig at det skjedd midt i juni, men for alt vi vet kan babyen ha vokst litt fortere eller litt saktere enn gjennomsnittet så befruktningen skjedde tidligere i juni eller seinere. Tror rett og slett du får slå deg til ro med at du er gravid og som du skriver i en annen tråd vet du godt hvem som er faren, så da ser jeg ikke problemet [emoji4]
 
Back
Topp