Når fikk du/dere mage ?

afb9224edbb4a1538d34810621a86fb3
wæææ.. Det er kanskje masse hormoner
 
Jeg har også ganske stor mage allerede, men jeg vet det meste er luft og forstoppelse som gjør den stor :p
Den blir ganske så mye flatere når jeg legger meg på rygg :happy:
 
Det gjør ikke min,det er minimalt :/ jeg har heller ikke forstoppelse :(
Men det strekker mye i magen :/ er det normalt ? 9 år siden jeg sist var gravid.
 
Med første kom den ikke før uke 30 eller noe :p nå var det synslig fra uke 12 ca
 
Min kom i uke 12 første gang.. Men nå føler jeg meg enormt stor,,ønsker jo å skjule det noen uker til!
 
Rundt uke 18 kunne man se at jeg var gravid, og ikke bare hadde lagt på meg litt. :p

Innen fødselen, var jeg så stor at alle trodde det var to der inne, selv om jeg bare hadde lagt på meg 11 kg, og var normalvektig fra før av. :p
 
Rundt uke 18 kunne man se at jeg var gravid, og ikke bare hadde lagt på meg litt. :p

Innen fødselen, var jeg så stor at alle trodde det var to der inne, selv om jeg bare hadde lagt på meg 11 kg, og var normalvektig fra før av. :p
 
Det gjør ikke min,det er minimalt :/ jeg har heller ikke forstoppelse :(
Men det strekker mye i magen :/ er det normalt ? 9 år siden jeg sist var gravid.

Så fint da! :) Nyt at du ikke har forstoppelse, og tenk at det er fint at magen vokser. :)
Det er vanlig at det synes tidligere i svangerskapet når du er flergangsfødende. (Eller kanskje det er flere der inne? ;) )
 
Dette er ikke min første graviditet og man kan tydelig se gravidmagen. begynte å synes tydelig rundt 14 uker.nå ser jeg ut som om jeg er 6-7 mnd på vei i uke 16..
 
Rundt uke 18-20 kunne folk se at jeg var gravid :) Men husker jeg følte meg veldig oppblåst i magen i uke 6-12 husker jeg.
 
Rundt 26 kanskje? Kunne sikkert skjult den til da;)
Til uke 12 følte jeg jeg hadde mage og, men var bare luft:p
 
Er i uke 7 og magen syntes. Haha :) jeg er meget godt trent og vanligvis like tynn som et A4 ark. Så her går det ikke å skjule. Det er en god blanding av livmor, luft og hva enn resten måtte være :)
 
Begynte så vidt å se antydning rundt 12-13 uker, Ved 16 uker hadde jeg en liten kul :) Men var først ved 21-22 uker at folk kunne se det.
 
Husker ikke helt når magen kom for fullt, men var veldig oppblåst på den tiden du er i nå, vokste ikke no, så ble magen mindre før jeg fikk tydelig gravidemage :)
 
Back
Topp