Når fikk dere tilbake mens etter sa?

Verpesyk<3

Disney
Mistet lille spire i påskeuka (5+4)<3 Blødde i 5-6 dager, kroppen ordnet opp helt selv og hcg nivået har gått helt ned igjen. Føler jeg har fått bearbeida de vondeste følelsene, og vil så gjerne bli gravid igjen snart! Har foreløpig ikke sett snurten av TR da, så lurer litt på hva som er deres erfaringer? Og når må man kontakte gyn? Til tirsdag er det 6 uker siden jeg mistet:-(
 
Gyn. som behandla meg sa maks 8 veker til ny mens, om ikkje komt då bør ein ta graviditetstest (om muligheten er der), evt kontakte lege.
 
For meg tok det dessverre 4 måneder. Hadde mye krøll med syklusen i løpet av denne tiden(spotting). Da jeg var på undersøkelse for sjekke at alt var ok, sa de at inntil seks måneder er normalt. De ville ikke gjøre noen tiltak før det. Heldigvis fikk jeg EL og påfølgende mens kun et par uker etterpå. Nå ser det ut til at alt er i orden.

Så man må belage seg på at det kan ta tid. Men nå var jeg kommet litt lenger i svangerskapet da - 12 uker.
Har likevel inntrykk av at mange får mensen raskt igjen.
Håper ikke det tar altfor lang tid for deg, så du kommer i gang med prøvingen igjen:)
 
Tok meg 30 dager fra SA (13 uker) til tr. Også ble jeg gravid igjen.
Håper du snart har en ny spire på vei [emoji173]️ Klem [emoji173]️
 
Jeg fikk beskjed fra gyn om å ta en graviditetstest 4 uker etter sa, dersom den fortsatt var pos skulle jeg kontakte de for å undersøke evt rester. Det er også fult mulig å bli gravid igjen rett etter en sa - har du kontrollert med graviditetstest? :)
 
Jeg hadde normale sykluser med en gang etter SA, men rester og litt plunder etter MA.
 
SA 7+6. Sluttet å blø 21.05, ble gravid to uker etter men endte i kjemisk, så begynte å blø i dag. Håper kroppen har ryddet opp nå!
 
Mens kom tilbake akkurat 5 veker etter abort (med.abort etter MA, 10+1).
 
5 uker akkurat etter MA og medisinsk abort.(For andre som lurer, trådstarter har forhåpentligvis fått tilbake mens til nå)
 
Fire måneder. Hadde mye tull med syklusen etter SA.
 
Back
Topp