Når fikk dere positiv test?

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Ja, skriv gjerne rugedag, dpo og om det var 2,3,4-dagers eller blasto. :angelic:
 
Rugedag 6, 3-dagers, 9 dpo[emoji5]
 
Satt inn 3 dagers.
Testet svaaaaaakt positivt 10 dpo men det var ikke før 12 dpo man kunne se det faktisk var noe [emoji4]
 
2 dagers ferskt inn (Ovitrelle først altså), positiv digital rugedag 8 (10 dpo). :)
 
Drister meg til å svare her jeg også. Satte inn blastocyst. Testet svakt positivt 11 dpo/rugedag 6
 
Alltid fått positiv test 9 dpo. Både med de to barna jeg har og de der det har endt i abort.
 
13 dpo, rd 10. 3-dagers, fryseforsøk.
(Testet ikke før).
 
Rugedag 4 med blasto, 9 dpo :)
 
Blastocyst opptint: positiv 13 dpo.

2- dagers fersk ( 7 nesten 8-delt ved innsetting): positiv 9 dpo ( testet ut ovitrellen, 8 dpo nesten blendahvit og 9 dpo klar stigning). Dette ble en gutt.


Blastocyst opptint :positiv 10 dpo ( 5 dager etter innsetting)

3-dagers fersk ( 9-delt ved innsetting): positiv 10 dpo. Testet ut ovitrellen her også. 9-dpo var det litt uklart om det var stigning. Dagen etterpå var jeg sikker.
Dette ble ei nydelig lita pie som er 1 mnd i morgen.

Ønsker deg så mye positiv test. Hvis du skal tidligteste bør du starte snarest sånn at du ser hcg fra ovitrelle stadig minke, så vil utslag på hcg fra graviditet vises ved sammenligning.
Men det vet du nok fra før altså, bare nevner det.
 
Blastocyst opptint: positiv 13 dpo.

2- dagers fersk ( 7 nesten 8-delt ved innsetting): positiv 9 dpo ( testet ut ovitrellen, 8 dpo nesten blendahvit og 9 dpo klar stigning). Dette ble en gutt.


Blastocyst opptint :positiv 10 dpo ( 5 dager etter innsetting)

3-dagers fersk ( 9-delt ved innsetting): positiv 10 dpo. Testet ut ovitrellen her også. 9-dpo var det litt uklart om det var stigning. Dagen etterpå var jeg sikker.
Dette ble ei nydelig lita pie som er 1 mnd i morgen.

Ønsker deg så mye positiv test. Hvis du skal tidligteste bør du starte snarest sånn at du ser hcg fra ovitrelle stadig minke, så vil utslag på hcg fra graviditet vises ved sammenligning.
Men det vet du nok fra før altså, bare nevner det.

Jeg vet set er lurt å teste ut ovitrelle, men har egentlig planer om å ta første test 11dpo/rugedag 9. Da er det 13 dager aiden ovitrelle :) takk :Heartred
 
Jeg vet set er lurt å teste ut ovitrelle, men har egentlig planer om å ta første test 11dpo/rugedag 9. Da er det 13 dager aiden ovitrelle :) takk :Heartred

Noen har hcg lenger i kroppen enn de 10 dagene, som ei venninne av meg. Hun hadde 14 dager to gg.
Da blir det vanskelig å se hva det er uten å teste ut ovitrellen.
Tester 11 dpo er ofte svake ved positiv og har man ikke testet ut ovitrelle, så kan det gi usikkerhet. Tester trenger ikke øke dag for dag, ofte kan det gå 1-3 dager mellom før man ser klar økning.

Derfor det er så kjekt se testerekke og at ovitrellen går ut, selv en svak test vil kunne vise om det er stigning eller ei.
Min var på det svakeste 8 dpo begge gangene, men aldri helt blenda. Man kunne se strek der.

(Kan se om jeg finner den ene testerekka på tlf)
 
De to nederste er 13 og 14 dpo morgen hvor den siste ikke er tørka, mens de andre er det. Derfor ser den siste mye sterkere ut.

Må tilføye at jeg så økning fra dag til dag. Men jeg har høy hcg. Hadde 388 hcg 14 dpo.

ru358z.png
 
De to nederste er 13 og 14 dpo morgen hvor den siste ikke er tørka, mens de andre er det. Derfor ser den siste mye sterkere ut.

Må tilføye at jeg så økning fra dag til dag. Men jeg har høy hcg. Hadde 388 hcg 14 dpo.

ru358z.png
Blæ, vanskelig det skal være da.. får ta en test imorgen da å se, håper den er blenda allerede da så jeg kan teste på fredag som planlagt :)
 
Blæ, vanskelig det skal være da.. får ta en test imorgen da å se, håper den er blenda allerede da så jeg kan teste på fredag som planlagt :)

Uff, ja mente ikke å være kjipern! Bare tenkte at du sikkert har lyst til å være mer på den sikre siden av hva det faktisk er, positiv test eller rester etter ovitrelle, hvis du får en test med strek på :).
Håper du får så klar strek at det ikke er tvil;).

Spennende dager nå fremover for deg.
Tvi, tvi :flower.
 
Rugedag 7/9 dpo, 2-dagers [emoji4]
 
2 dagers fersk - utrolig svak positiv 9 DPO, 12 DPO var den forståelig :)
 
10 dpo (1 egg inn) og 9 dpo (2 egg inn der begge festet seg). Når jeg først fikk positiv test var de virkelig positive, og fikk også positiv digital.
 
Rugedag 6 begynte testene å snu til å bli sterkere. Dvs rugedag 6 2-dagers fersk, 8 dpo
 
11 dpo. Da altså rugedag 10. Innsett 2 dager etter uttak :)
 
Fikk vell egentlig positiv 9 dpo da, men var ikke sterk og til å stole på før 11 dpo :)
 
Back
Topp