Når fikk dere positiv test etter innsett??

Jeg testet med clearblue på dag 12 etter innsett, og da var den klart positiv. Turte ikke teste før, og jeg tror det fremdeles er håp nå for deg på dag 9. Kanskje egget ikke har festet seg enda, eller at det akkurat har gjort det og hcg nivået ikke har blitt høyt nok til å gi riktig resultat? Krysser fingrene for deg! [emoji173]️ Skal du ta blodprøve/har du tatt?
 
Jeg testet med clearblue på dag 12 etter innsett, og da var den klart positiv. Turte ikke teste før, og jeg tror det fremdeles er håp nå for deg på dag 9. Kanskje egget ikke har festet seg enda, eller at det akkurat har gjort det og hcg nivået ikke har blitt høyt nok til å gi riktig resultat? Krysser fingrene for deg! [emoji173]️ Skal du ta blodprøve/har du tatt?

Hadde uttak 12/5 og satt inn et 8 delt egg 15/5 :) Skal ikke ta blodprøve før 2/6 så er jo over en uke til blodprøvedato. Men ifølge syklus venter jeg perioden 30/5. Ikke har jeg noen særlige symptomer annet enn hodepine og litt kvalme. Men det kan jo komme av Lutinusen. Huff, blir gal av all ventingen :/
 
Det er en grunn de sier en skal vente til den tiden de sa ;) testet veldig tidlig selv uten noe pos svar men da testet flere dager etter ble den positiv :) så ikke mist håpet. Lykke til :)
 
Tok strimmeltest rd 10, 13 dpo. Den var positiv. (Var gravid med tvillinger,så kanskje derfor den bl e positiv så tidlig hos meg?) Testet ikke før. Det er jo noen som produserer hcg senere enn andre. Lykke til! :)
 
Innsett tirsdag, svakt svakt søndag. Tydelig mandag. Men mistet dessverre før uke 5.
 
Er vell bare å liste seg stille ut herifra. Begynte å blø/spotte imårrest rød/brunt. Så er vell ingen håp for meg. Ikke noe positiv test og jeg er på rugedag 10 .. Trist! Har prøvd over 9 år på en liten skatt ❤️ Bare krysse alt jeg har for egget som ligger på frys ❤️❤️❤️
 
Last edited:
Testet pos med digital to dager før jeg skulle ta blodprøva. 24 uker på vei nå.
 
Så trist! :( Masse lykke til med fryseforsøk! [emoji173]
 
fikk svaak positiv 9 dpo, men så streken bedre ved 10 dpo. åsså har den blitt bare sterkere og sterkere :)
 
Med første på rd 8:)
 
Positiv på dag 12, testet ikke tidligere...
 
14 dager etter uttak, og det var første test :)
 
Fikk veldig svak positiv 11dpo på kvelden (blodprøve natt til 12dpo viste en hcg på 140).
 
Clearblue early detetcion på rugedag 9, fvs 10 dager etter innsett.:angelic:
 
Snapchat-268659287.jpg
hva tror dere,? Satt inn tint blastocyst 20 juni, er på rugedag 11 nå, testdag er 14. Har siden 8 dager etter innsett fått slike tester, lurer på hvorfor de ikke blir sterkere, ser nesten svakere ut den siste...? Kan det fortsatt gå bra eller er alt håp ute? :(
 
Fikk svak positiv 10 dpo, rugedag 7. Blitt sterkere for hver dag. Testet med cb digital i dag 14 dpo, fikk 2-3 på ukesindikatoren :happy:
 
Hei hei :)
Jeg fikk akkurat lik test som deg. Men er kun på dag 6. Lurer veldig. Det blir vel ikke strek der uten at man er gravid. Men er så tidlig at jeg aner ikke. Hvilke dag tok du første gang?
 
Back
Topp