Når får barna snapchat og Facebook?

Facebook når de har fylt 13 år. Snapchat? Kanskje litt tidligere:)
 
Facebook 13 år. 7 åringen har Snapchat på mobilen sin allerede, men han har bare oss foreldre + andre familiemedlemmer på lista og han bruker den mest til å ta morsomme bilder med filtre etc, ikke for å sende til folk.
 
Når de er gamle nok. Aldersgrensen er vel 13? Uaktuelt før det.
 
Blææ.. Liker ikke tanken en gang. Helst aldri, men får se.. :yuck: Ja jeg er kanskje litt sær, men liker verken Facebook eller snapchat. Har Facebook selv men bruker den veldig sjeldent, og har den kun for å holde meg oppdatert ang familie i utlandet.
 
Hvis barnet vil ja når det er 7 år da?

Er kun 9 åringen som jeg svarer for, hu andre er 18 mnd så tror neppe face og snap er greia når hu vokser til[emoji23] men hu på 9 er så opptatt av lov og ikke lov så tror nok ikke hu viser interesse før hu lovlig kan få det[emoji85]
 
Vanskelig å svare på, eldste er 7, så noen år til det blir aktuelt her. Er enklere å lære de om nettvett og å ha fullt innsyn til hvordan de bruker sosiale medier når de er yngre, så tenker igrunn at det ikke nødvendigvis er lurt å vente "så lenge som mulig", selv om jeg egentlig vil at de holder seg unna [emoji85]
 
Helst aldri... men minimum 13, som er lovlig på facebook i hvertfall. Og så får de nok kurs i nettvett, det er viktigst.
 
når de blir 13.. som er aldersgrensa
 
11 åringen har prøvd seg på snap... helt til hun blokkerte meg, det likte mor dårlig og snap'n forsvant.
Face får hun når hun blir 13
 
Får ikke det ene eller det andre før de har lov til det, noe som er 13 år på både Facebook og snapchat. De skal bare ønske seg det så mye de vil før den tid, men det blir ikke å skje.
 
Back
Topp