Når får barna påskeegg?

På påskeaften.
Hvorfor, vel både mannen og er oppvokst med at slik er det bare
 
Påskeaften... aner ikke hvorfor [emoji28]
 
Vi har eggjakt i skogen på påskeaften. Vi er oppvokst med at påskeharen kommer natt til påskeaften. ☺️
 
Påskeaften. Det er det jeg har vokst opp med og den tradisjonen har jeg videreført med den største selvfølge [emoji4].
 
Mine fikk i dag av sin mormor. Ett sjokoladeegg, ett brettspill og en kurv med frukt. Syntes det var helt genialt.
 
Våre barn skal få i morgen. Har kjøpt gigantisk store egg, mye snop og div oppi. Tenker de skal få snopet fordelt utover påska.
 
Påskeaften
Fordi det er lørdag og vi ikke ser noen grunn til å spise godteri hver dag bare fordi det er ferie/helligdager.
 
Tja, kommer an på. minste må være hjemme med meg, så skal lage et med litt lek/aktivitet/smoothies osv. De 2 andre får fredag eller lørdag hos svigers. Der pga tradisjon hos kusina. Vi har ingen tradisjon på det, men de får ikke store mengder godteri uansett :)
 
Han var med og kjøpte sitt på lørdag som var og har fått smake et par biter. Tenker han får det torsdag og så får han spise litt hver dag, han er ganske flink på å begrense det (fylte ikke opp egget heller). Mer stas å vite at han har det og kan ta et par biter hver dag tror jeg.
 
Påskeaften. Eldste ville at vi skulle gjemme dem ute og de skulle lete etter dem.
 
1.Påskedag. Fordi jeg er vokst opp med det ;) Og fordi det er en festdag ifm. påsken.
 
Tja farmoren til eldste kommer vist med ett egg i kveld (eldste reiser til faren i morgen og blir over påske). Så da får vel ett egg i dag, Og etter eldste sitt ønske får hun med seg egget fra meg i morgen. Minste får egget fra meg på påskeaften og det gjør eldste når hu er hjemme evt med farmoren på hytta. Det er det jeg er vokst opp med så derfor får ungene også den dagen.
 
Back
Topp