Når er dere gjeldfri

Hvis vi betaler planen som er i dag og ikke tar opp noe mer lån på annet hus, hytte, bil eller annet så er vi gjeldsfrie når vi er 50.

Har ingen mål om å bli kvitt all lån innen vi er 50 egentlig. Kommer sikkert til å kjøpe større hus en gang eller noe annet kjekt så tar nok lenger tid før vi blir gjeldsfrie. Fint å leve med med romslig økonomi :)
 
Vi har igjen 20 år ca. Selv om det er stygt å tenke slik.. så vil vi få en god del i arv begge to.. så vi sitter vel fint i det som pensjonister.

Tror aldri vi blir helt gjeldfri. Innen den tid blir det ny runde med oppussing, bil osv.

Lever livet her og nå
 
Jeg er elendig til å huske sånt men vet det er maange år til for vi er nyetablert og har tre hus og dyr bil og ikke fete inntekter:p vi kommer nok til å fortsette å investere så får vi se hvordan det blir underveis.
 
Vi har vel ca 20 år igjen av boliglånet, så når vi er 48ca, om vi ikke kjøper noe nytt. Noe vi skal, når vi finner det vi vil ha i området :p
 
Planen er å betale mer på lønnet når oppussingen ikke er like stor
 
15 år igjen men pga verdistigning her vi bor så har vi kun lån på 50% av boligen så vurderer å selge for å bygge og ende med mye mindre lån[emoji5]
 
Før pensjonsalder er mitt mål :) sånn 67/68 år. Jeg er ikke redd for gjeld, og vet om va fem år så vil jeg refinansiere igjen for å gjøre ferdig hele boligen vår.
Vi har bygd vårt hjem og har i dag 20 år igjen på boliglånet. Skulle vi fulgt den så hadde jeg vært 55 år når huset var betalt ned.

Har dere bygget selv? [emoji5]
 
Vi skal selge huset i Norge nå i sommer, flytter til Storbritannia hvor vi har kjøpt bolig uten lån. Så blir gjeldsfri i løpet av året, 26 og 28 år gamle
 
Sikkert aldri...[emoji28]Neida. Regner vel med vi også er gjeldsfrie om 25 år[emoji4]
 
Vi har igjen i overkant av 22 år, så når jeg er 48-49 eller noe sånt. Lånte opp for et par år siden for å pusse opp. Og har lånt opp igjen nå for å bygge på huset, men da økte vi ikke opp til 25 år på nytt.. greit å ha litt spillerom der hvis/når renta øker.
 
Vet ikke når vi er ferdig å betale på huset til mannen, men mitt hus, studielån osv er vi ferdige med når jeg er 50 år, hvis vi ikke låner noe mere
 
52, men jeg har valgt 30 års nedbetaling. Blir nok ferdig før. Tror jeg skal betale inn mer når jeg er i full jobb! :)
 
22 år igjen her, så da er jeg vel 55 år når vi er gjeldsfrie da :)
Men så er det muligheter for litt ekstra nedbetaling etterhvert da, BSU feks.
 
Back
Topp