Når du snart mister mammaen din

Ord blir virkelig fattig i en slik situasjon. Sender deg en god stor klem <3 ta vare på hverandre <3
 
Sniker fra juni, og må si at dette var virkelig trist lesing :( min bestemor døde 6 år etter hun fikk dødsdommen, men hun hadde riktignok ikke like mye spredning som din mor. (Hun hadde brystkreft med spredning til lever og hode). Hennes største mål var å få se meg konfirmert, hun døde ett år for tidlig, men fikk jo likevel mye tid sammen med oss <3
hvordan går det hos dere? <3
 
Sniker fra juni, og må si at dette var virkelig trist lesing :( min bestemor døde 6 år etter hun fikk dødsdommen, men hun hadde riktignok ikke like mye spredning som din mor. (Hun hadde brystkreft med spredning til lever og hode). Hennes største mål var å få se meg konfirmert, hun døde ett år for tidlig, men fikk jo likevel mye tid sammen med oss <3
hvordan går det hos dere? <3


Så leit å høre :( Vi holdte på å miste mamma bare et par dager før jul :'( Hun hadde fått lungebetennelse og var veldig dårlig, men det visste ingen av oss, ikke hun selv engang. Så hun bare kjente at hun var veldig dårlig og la seg til for å dø egentlig. Søstern som mamma bor hos, fikk henne på sykehuset den mandagen, men mamma nektet alt av behandling. Vi reiste nedover som vi skulle på tirsdagen og da hadde også søstern fått overtalt mamma til å ta imot behandling. Hun kom seg godt ettet et par dager med antibiotika, men da kom også sannheten fram. Hun sa rett ut at hun hadde lagt seg, noe som knuste hjerte til søstern siden hun hadde overtalt henne til å ta imot behandling. Men som hun sa til mamma, hun gjorde det fordi jula som mamma har kjempet sånn for bare var et par dager unna og at jeg kom nedover den dagen. Men mamma hadde mistet all begrep om tid, så hun visste ingenting av det. Hun er veldig glad for at søstern reddet henne nå, men vi trodde at mamma la seg til nok en gang på fredag. Men plutselig klokken 16:30, så kom hun seg helt plutselig og var i fin form igjen. Men jeg er forberedt på å reise nedover når som helst nå. Selv om jeg håper at jeg ikke må reise før til helgen tidligst, for minste her blir 1 år til onsdag, og til torsdag så skal han på sykehuset 4 timer unna pga lyskebrokk.
 
Tenker på deg <3 tøff tid du har nå, kan ikke forestille meg hvordan det må være! Og masse lykke til med veslemann :)
 
Det er så forferdelig trist. Håper du finner styrke til å leve for barnet ditt[emoji173]️
 
Tiden som er nå er mildt sagt en hælvetes tid. Venter på å få time til operasjonen til minsten, og han skal opereres innen 2,5 uke ish. Samtidig så har det blitt et samlivsbrudd her! Og vi "må" bo sammen fram til barna og jeg får et sted å bo i min hjemby. Eneste som er positivt, er at mamma ser veldig fram til at vi skal flytte tilbake, så virker som hun kjemper ekstra mye nå.
 
Livet kan plutselig bli såå urettferdig, håper virkelig at barnet ditt gir deg krefter til å komme gjennom alt dette.
 
Livet kan plutselig bli såå urettferdig, håper virkelig at barnet ditt gir deg krefter til å komme gjennom alt dette.


Ja jeg har heldigvis 2 små som gjør at jeg ser lyst på fremtiden[emoji173]
 
Tiden som er nå er mildt sagt en hælvetes tid. Venter på å få time til operasjonen til minsten, og han skal opereres innen 2,5 uke ish. Samtidig så har det blitt et samlivsbrudd her! Og vi "må" bo sammen fram til barna og jeg får et sted å bo i min hjemby. Eneste som er positivt, er at mamma ser veldig fram til at vi skal flytte tilbake, så virker som hun kjemper ekstra mye nå.

Oi det må være tøfft for deg :-( godt du har de små til å gi glede i hverdagen. De er virkelig noe av det beste i verden sånne små <3
 
Oi det må være tøfft for deg :-( godt du har de små til å gi glede i hverdagen. De er virkelig noe av det beste i verden sånne små <3

Ja det er virkelig tøft som det er nå :( Og hjalp ikke akkurat at søsteren min ringte meg i stad heller, for mamma bor jo hos dem. Men nå har minste ungen dems fått omgangssyken i dag, og vi tviler på at mamma overlever hvis hun får det </3 Og så skal minsten operere neste fredag, og det er 4 timer unna og x'n har ikke lappen! Så dette passa veldig dårlig nå :(
 
Klem.

Bare virkelig.... Ord blir fattige.
 
Tiden som er nå er mildt sagt en hælvetes tid. Venter på å få time til operasjonen til minsten, og han skal opereres innen 2,5 uke ish. Samtidig så har det blitt et samlivsbrudd her! Og vi "må" bo sammen fram til barna og jeg får et sted å bo i min hjemby. Eneste som er positivt, er at mamma ser veldig fram til at vi skal flytte tilbake, så virker som hun kjemper ekstra mye nå.

Off. Virker som alt skal skje på en gang hos deg!
Sender deg en stor klem! [emoji173]
 
Tusen takk alle sammen <3 Har i kveld fått bekreftet at mamma har fått omgangssyken :( Og da hjalp det ingenting at eldste gutten her plutselig kastet opp midt under middagen heller :(
 
Kan ikke si annet enn at jeg tenker på deg ♡ kan på Ingen måte forstå hvordan du har det, men håper du har mange fine og gode mennesker rundt deg.
 
Tiden som er nå er mildt sagt en hælvetes tid. Venter på å få time til operasjonen til minsten, og han skal opereres innen 2,5 uke ish. Samtidig så har det blitt et samlivsbrudd her! Og vi "må" bo sammen fram til barna og jeg får et sted å bo i min hjemby. Eneste som er positivt, er at mamma ser veldig fram til at vi skal flytte tilbake, så virker som hun kjemper ekstra mye nå.

Som ting har utviklet seg for deg, så mye under så kort td. jeg er glad du ser lyst på fremtiden med barna, med alt dette som skjer deg, dere må holde i sammen, håper at du har mennesker rundt deg som kan hjelpe deg og dine gjennom dette. Tenker på deg *klem*
 
Tror jeg har klart å lese alle innleggene dine. Kjente jeg fikk vondt i magen og klump i halsen. Kan ikke skjønne hvordan det er å oppleve noe sånt, men får i alle fall lyst til å kontakte min mor litt oftere enn jeg gjør per i dag.

Sender deg mange mange klemmer!
 
Back
Topp