Når du snart mister mammaen din

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Nå er det ufattelig lenge siden jeg har vært aktiv her inne, men kjenner at jeg trenger å få luftet hodet litt.

For et par uker siden så fikk vi en skikkelig sjokkbeskjed, mamma har kreft og hun kommer ikke til å bli gammel :( Vi var forberedt på at hun hadde kreft, siden vi skjønte at hun hadde noe i halsen. Men at hun har kreft i hodet, fra halsen og ned til magesekken, kravebeinet, hele brystpartiet, begge sidene av lysken, bekkenet og ryggmargen, DET var vi ikke forberedt på! Det er lissom ingenting å gjøre med det heller :'( Hun har blitt lagt inn på Radiumhospitalet i dag, for den eneste behandlingen hun kan få. Dem skal prøve å strålebehandle hodet, for å hindre videre spredning der, men det er det eneste dem kan gjøre også :(

Kjenner på følelsen av at livet er så ufattelig urettferdig, for hva faen har mamma gjort for å fortjene dette? Hun har sterke smerter og sliter med kvalme og svimmelhet, pluss at medisiner hun tar gjør henne veldig tørr i munnen så hun snøvler mye og føler ubehag ved det. Kjenner at jeg syns alt er så urettferdig, barna til ene søsteren min er straks 11,9 og 8 år gamle, og eldste til hun andre er straks 6 år og minste hennes er 2,5 år. Dem har jo fått blitt godt kjent med mamma, og har et helt unikt bånd med henne. Mens min eldste er 2,5 år og minste er 9 mnd. De får jo ikke blitt så godt kjent med henne, og kanskje de ikke vil huske henne heller :'(

Mamma er redd for at hun ikke skal få leve til jul, for det er et sterkt ønske hun har, å få en siste jul med oss alle :'(
 
Sender deg en varm klem. Livet kan kjennes så urettferdig når vi mister våre nærmeste.
Jeg akkurat satt og gråt. Savner så pappaen min. Han døde i fjor, 6 januar. Jenta vår kom 31. Desember. Og han som ventet så lenge på henne.
 
Sender en klem til deg <3 Skjønner du har det tøft. Det er så tungt å miste noen man er så glad i.
 
Huff så jævelig urettferdig :( mistet selv mamma til kreft og hun hadde like mye spredning da det ble oppdaget.

Håper dere får en siste jul sammen og at hun har lite smerter <3
 
Fått ny oppdatering nå etter at hun har snakket med legen på Radiumhospitalet. Det er mye verre enn hva hun har fått beskjed om fra Drammen sykehus, og hun fikk beskjed om at dette vil gå fort :'( Så tror jeg mister mamma i løpet av noen uker
 
Fått ny oppdatering nå etter at hun har snakket med legen på Radiumhospitalet. Det er mye verre enn hva hun har fått beskjed om fra Drammen sykehus, og hun fikk beskjed om at dette vil gå fort :'( Så tror jeg mister mamma i løpet av noen uker
Nei, nei, nei
Man føler seg så hjelpeløs og liten.
Ta vare på hverandre.
 
Så fælt:-(
Vil bare sende deg en stor klem <3 En forventer liksom å ha foreldrene sine med seg til en selv er gammel, og så skjer slik, det er ikke rettferdig:-(
 
Nei og nei... :( :( Du har min dypeste medfølelse. Jeg kan langt på vei forestille meg den vonde tiden du er i nå. Har selv vært i en kreft-situasjon med egen mor i disse dager. Enden på min historie er dog i motsatt ende av din. Sender deg mange millioner trøsteklemmer. Ord blir fattige, men jeg gråter med deg. Virkelig <3 Ta vare på hverandre i tiden som kommer.. <3
 
Sniker fra Prøve-forumet.

Off, så fælt å lese!
Jeg mistet mamma til kreft for 2 år siden, og vet hvor beintøft det kan være å gå gjennom!

Ta gjerne kontakt på PM om du trenger noen å prate med.

Jeg har også følt litt urettferdighet i at mine søsken har barn som fikk bli kjent med henne, mens jeg ikke rakk å komme så langt at jeg fikk barn før hun døde.
Men jeg prøver så godt jeg kan å fokusere på alle positive stunder/minner vi hadde sammen.

Jeg råder deg til nå og tilbringe mye tid med henne, og ta vare på den siste tiden dere har sammen!

Stor klem til deg!
 
Uff. Ble lei meg på dine vegne. Håper dere gjør det beste ut av den siste tiden. Kan ikke fatte hvordan du har det. Sender deg en god og varm klem
 
utrolig trist å høre;( Kreft tar mange liv som ikke fortjener en slik avslutting på livet. Jeg hvet hvordan du har det, og jeg ønsker virkelig at din mor og dere for den siste julen i sammen *klem*
 
Uff, så trist. Sender deg masse gode klemmer og styrke. Livet kan være så urettferdig noen ganger :( Nyt tiden i sammen, skap mange gode minner <3
 
Ååå hjerte mitt brister! Jeg har ikke så mange trøstende ord dessverre! Men jeg sender deg en stor klem! <3 livet er hardt og brutalt! :( <3
 
Innom og sniker. Sender deg en god klem i mangel på annet å si ❤️ Finnes ikke stygge nok ord for å forklare hva jeg synes om kreft.. Ta vare på hverandre ❤️
 
❤️❤️ Håper dere har god støtte i hverandre
 
Klem

Så grusomt
 
Vanskelig å vite hva man skal si. Det må være utrolig vondt å miste mammaen sin! Sender deg en god klem og gode tanker <3
 
Så trist å lese:(
Dattera mi har bare en bestemor, ingen av foreldre til samboeren min lever, faren min har gått bort når jeg var 12.
Livet er fight, ta vare på nurkene dine.
Sender en klem...
 
Back
Topp