Når dere er på offentlig toalett

Som voksen har man vel lært seg å treffe do eller?[emoji51]
Det tror jeg det er veldig mange voksne som ikke klarer! Men nå er det også de som kliner bæsj på veggene, vet ikke helt hva man skal si om dem, vet ikke helt hvordan de gjør det heller, tar de bæsjen i hånda for så å smøre det utover liksom?
 
Det tror jeg det er veldig mange voksne som ikke klarer! Men nå er det også de som kliner bæsj på veggene, vet ikke helt hva man skal si om dem vet ikke helt hvordan de gjør det heller, tar de bæsjen i hånda for så å smøre det utover liksom?

Det har jeg opplevd mange ganger og da tenker jeg det er med størte vilje, man søler vel ikke bøsj opp etter veggen[emoji23]
 
Såklart... !! har vært inne på flere offentlige toalett med avføring over alt.., skjønner virkelig ikke hva som feiler enkelte mennesker...er de dyr?
 
Jeg søler aldri.
 
Har heldigvis til gode å komme inn på et toalett med avføring på vegg eller gulv. Toalettet skal være rent til neste som kommer inn etter meg
 
Hvis det er flere toaletter i rekke, sjekker jeg hvilket toalett som ser best ut og velger det. Noen toaletter har jo størknet dritt og det som verre er, og jeg går dessverre ikke rundt med wc-gel på meg. Så finner jeg et slikt toalett, rygger jeg fort ut igjen i håp om å finne et annet. For klarer jo ikke å gå fra toalettet slik heller :eek:
 
Ja, jeg gjør selvfølgelig rent om det skulle oppstå noe gris! Bør vel være vanlig folkeskikk å ordne opp etter seg selv. Går helst ikke på offentlige do med mindre det er krise. Barna mine får ikke ta på ting inne på toalettet heller, og blir vasket og spritet etter vi har vært inne. Dette med skitne offentlige toalett har jeg også tenkt på og nettopp diskutert med venninner! Hvorfor ser det så jævlig ut på så mange offentlige do? Hva skjer der inne? Huff...
 
Ville aldri skjedd, har ikke på mine snart 40 år på denne jorden opplevd. Hverken å komme på et do med tiss på som er synlig (trenger ikke snakke om alt det usynlige inntørka) eller tissa selv. Men om det ville skjedd så hadde jeg såklart tørka det bort med papir.

En helt annen ting på offentlige toalett er når man åpenlyst ser voksne mennesker som går på do, kler på seg og rett ut på kjøpesenteret. Når man vet det ikke er vask og såpe på doen, og det er en på fellesrommet som de bare rusler lett forbi. Sorry, men det er noe av det ekleste ekleste!
 
Back
Topp