Når dere er på offentlig toalett

Kengu

Forumet er livet
VIP
Og søler/griser, vasker dere doen da før dere går?

Kom inn på et do nå som hadde urin over heke doringen, skjønner ikke at folk forlater det sånn
 
Alltid! Men, som renholder vet jeg at det ikke er noen selvfølge. Jeg har vasket både avføring og urin fra doringer, samt fra vegger og gulv flere ganger enn jeg kan telle.
 
Selvfølgelig. Har har en policy i alle mulige sammenhenger egentlig, at ting skal se ut slik det gjorde da jeg kom når jeg går. Eller bedre...

At det er urin over hele doringen kan være en unge som har gjort. Men ikke utenkelig at det er en voksen... mye rart de etterlater seg.
 
Selvfølgelig. Har har en policy i alle mulige sammenhenger egentlig, at ting skal se ut slik det gjorde da jeg kom når jeg går. Eller bedre...

At det er urin over hele doringen kan være en unge som har gjort. Men ikke utenkelig at det er en voksen... mye rart de etterlater seg.
Var voksne foran i køen , ingen barn
 
Jeg tenker også at skal man gjøre sitt på offentlig toalett er det lov å bruke do-kosten, men tydeligvis er det unntaket og ikke regelen. Griser man tørker man opp etter seg, har tenkt mange ganger at det må se helt jævlig ut hjemme hos slike folk som griser på det viset.
 
Legger alltid papir på setet, men om jeg hadde tisset utenfor hadde jeg selvsagt tørket opp.
Ren folkeskikk det.

Plukker opp papiret jeg mister på gulvet og stapper tørkepapiret i bøtta så det ikke flyter.
 
Ja, blir det griseri så vasker jeg før jeg går ut. Men det er sjeldent jeg ser rene doer offentlig. Så vasker som regel over doen både før og etter jeg bruker den. Jeg hadde da blitt grusomt flau hvis jeg hadde laget et skikkelig griseri på en do, og noen går inn etter meg og ser det [emoji23]
Men har sett mye grusomt, bind som er klistra på veggen, bæsj som er kasta rundt. Kan jo begynne å lure hvordan folk har det hjemme
 
Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å pisse på dasslokket og i alle fall ikke drite på det.. kanskje unger... ofte jeg må starte å vaske å tørke av doen når jeg skal på do på offentlige steder.. jeg tørker alltid av etter meg, av og til spruter det jo opp dråper på lokket når en spyler ned.. egentlig rart at folk gir blaffen når de er på offentlige toaletter, tviler på noen har basj og tiss på hele doen sin hjemme
 
Last edited:
Selvfølgelig ordner jeg opp, jeg vasker med våtservietter før bruk også selv om det ser rent ut. Flere steder vi lar være å stoppe nå, har erfaring med så skittent at vi ikke orker gå der mer. Det er som oftest på ferieturen vi bruker offentlig, og har nå funnet de beste stedene å stoppe. Ja, man kan virkelig lure på folk, altså. Jeg skjønner ikke hvordan det går an, ekkelt med slik urenhet.
 
Ja, men skyr offentlige toaletter så mye jeg kan :p
 
Legger som regel papir på setet. Er det tilgriset går jeg å finner meg et annet toalett.
Lukter det dritt, klarer jeg ikke.

Kommer det en stor og feit person ut fra do og det lukter i tillegg klarer jeg ikke gå inn..

Ikke for å støte noen, handler ikke om overvekt.. men om hygiene
 
Folk er utrolig ekle :eek: for noen år siden kom en mor og fortalte at doen burde vaskes, sønnen hadde vært litt uheldig. Han var 3-4 år vil jeg tro, greit nok tenkte jeg. Han hadde vel ikke bare vært litt uheldig, han hadde bæsja dn diger kabel på gulvet, og moren hadde absolutt ikke gjort noe forsøk på å ta den opp. :mad: hadde det vært ungen min hadde jeg ryddet opp kabelen og så informert, ikke latt den ligge igjen :eek: papir med bæsj på gulvet var det også, helt sinnsykt :mad:
 
Back
Topp