Når dabbet symptomene deres av?

Aidaluna

Blir kjent med forumet
Er nå 9+5 ca å kjenner at jeg de siste dagene ikke har den samme kvalmen lengre, er fremdeles øm i puppene men ikke i like stor grad. Etter gjentatte SA og MA så blir jo bekymringen stor når man plutselig ikke føler seg like gravid. Vet det er normalt at det roer seg men trodde det var nærmere uke 12? [emoji253]
 
Det varierer nok fra person til person og graviditet til graviditet. [emoji4]
 
Med førstemann var jeg kun veldig, veldig trøtt fra u 6-10. Våknet til igjen nesten over natten da uke 10 var passert.
Nå har jeg hatt alle slags mulige symptomer og til tider vært sengeliggende fra u 5. Gikk gradvis over ila u 12, men kommer og går litt fra dag til dag fortsatt, kjenner jeg (uke 16 nå).
 
Rundt uke 10-11med nr en.
Med nr 2 ga kvalmen seg etter uke 14, trøttheten roet seg etter uke 20.
 
Det kan skje når som helst, eller ikke i det hele tatt. :)

Hyperemesisen ga seg rundt uke 18, bekkenløsningen varte fra uke 3>, migrenen, det lave blodtrykket og alle de andre symptomene vedvarte også frem til fødsel.
 
Syntes noen ganger det er vanskelig å "vite om man fortsatt er gravid"... selv om jeg fortsatt er veldig kvalm, og øm. Så tenker jeg noen ganger at det kan henge etter. Prøver og ikke tenke på det, egentlig unødvendig engstelse.
 
Jeg hadde et par uker hvor jeg nesten ikke var kvalm, men plutselig kastet opp ut av det blå i uke 10. At det kommer og går er helt vanlig. :) kan også gi seg tidlig.
 
Back
Topp