*Når ble magen deres synlig?

Hei!
er ganske ny her inne iåme at det er første gangen jeg er gravid! :)
er nå 8+4 uker på vei og synes magen begynner og poppe frem, så lurer på om noen av dere har opplevd at magen kommer så tilig?

hilsen en nysgjerrig jente angående alt dette med graviditet!
 
Hei!
er ganske ny her inne iåme at det er første gangen jeg er gravid! :)
er nå 8+4 uker på vei og synes magen begynner og poppe frem, så lurer på om noen av dere har opplevd at magen kommer så tilig?

hilsen en nysgjerrig jente angående alt dette med graviditet!

8+0 her - er også godt synlig her. Men så tidlig er det bare oppblāsthet siden lille er sā liten enda:)


♡02.03.2015♡
 
Med de to første var ikke magen synlig før jeg var ca 20 uker. Denne gangen var den litt synlig rundt uke 16, men det var kun for de som visste at jeg var gravid.
 
Jeg følte meg gravid tidlig, altså at jeg så gravid ut, men var nok oppblåst. rundt 17 uker poppet magen ut, og det skjedde vips på en to tre!
 
Ja, med første vistes magen så tidlig; Jeg synes magen min var veldig stor når jeg var noen få uker på vei.....:p
 
så det selv ganske tidlig, men for andre så var det vel rundt uke 20 med første og 16 med de 2 andre :) men sånn ordentlig mage, uten tvil var rundt uke 25med første og 20 med de 2 andre :)
 
Uke 25:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Fikk mage i uke 14 ca med begge to, da så man at jeg var gravid.
 
Fikk ikke gravidmage før mellom uke 20-23. Så tidlig følte jeg bare jeg var oppblåst


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uke 30.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så oppblåst ut tidlig, og den kan se ut som "gravidmage", men med nr 1 og nr 2 kom magen ordentlig i rundt uke 17-18. :)

Men nr 3 kom den tidlig, uke 15 var den godt synlig.
 
Det kan være bare luft så tidlig, så du kan oppleve at magen forsvinner litt igjen før den kommer for alvor ;)

Her kom den skikkelig i uke 18 med første og uke 14/15 med nummer to :)
 
Første gang: 4 mnd på vei
Andre gang: 2 mnd på vei


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ImageUploadedByBV Forum1405771217.060153.jpg

Her er jeg halvveis for en uke siden. Magen er flat om jeg ligger mage i uke 8 er nok luft/oppblåsthet, fosteret er vel ca en cm da??

Sist kom magen når jeg var 5mnd på vei, men var oppblåst i starten både nå og da..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
magen kom ikke før jeg var ca 25 uker på vei :)
 
Her kom den rundt uke 20 begge ganger. Kunne være oppblåst enkelte dager før det da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp