Når ble/blir du sykemeldt?

Jeg er i uke 18 nå og jobber fullt.

Fikk 25% sykemelding i fire uker før ferien og tror jeg skal dra til legen og be om det på nytt.

Fikk beskjed av legen av jeg kom til å bli sykemeldt 100% fra uke 22-26. Det synes jeg er litt tidlig, men tenker jeg sykemeldes 100% fra uke 28-30. Det er fordi jeg ser at mange tvillinger fødes i uke 33-34 og jeg tror jeg trenger litt tid hjemme før det braker løs..

Dette er basert på formen jeg har nå.. Jeg sliter bare med vondt i ryggen og litt kramper nå.
 
Jeg var i kjempeform og elsket og kunne dra på jobb. Men ble sykemeldt i uke 27 pågrunn av livmorhalsen..
 
Når jeg snakket med jordmor sist, så var hun utrolig tydelig på at det hadde mest å si pga barna og at de skulle holde seg inne lengst mulig. Hun ville gi meg 10% allerede nå, så jeg fikk en litt roligere morgen, men jeg sa at jeg vil se det an utover svangerskapet. Har akkurat begynt i ny jobb, og det merkes veldig godt. Men så skal vi ha ferie i tre uker og når jeg er tilbake så er jeg plutselig 24 uker på vei, og da er kanskje historien noe helt annet. Er 19+0 i dag og har så langt fått litt bekkenløsning og en del kynnere.
 
Back
Topp