Når begynte du å få mage?

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Når fikk du synlig mage?
Jeg er 10 uker og har synlig når jeg står, men ligger jeg er det ikke tegn til mage. Når er normalt?
 
Er jo mye luft i magen de første ukene, man tror man har fått mage men myyye av det er luft.
Jeg begynte å få mage i uke 22 er 23+2idag ♥️

Og de som er førstegangsfødende får mage seinere enn tidligere som har født.
 
Når du ligger flyter alt utover. Puppene blir jo også flatere. Jeg har ikke problemer med at puppene blir helt flate, bare flatere.. Og magen går utover nå, 20+4. Meeeen.. Er bare noen uker siden magen vistes utover som liggende, siden alt flyter over til siden og blir presset litt nedover.
Jeg fikk mage veldig tidlig. Mye av det var luft, og sånt, men.. Synlig mage veldig tidlig likevel. Men først nå i det siste den synes skikkelig liggende. Så ja, helt normalt.
 
Rundt uke 14 begynte jeg selv å merke. Sa ifra på jobben i uke 18 da det var mer synlig.
 
Jeg er i uke 10 i dag. Og det syntes greit når jeg står. Nå var jeg litt kraftig i fra før og, men jeg kjenner att det som før var fett har blitt helt hardt og rundt [emoji28]
 
Magen min er flat når jeg ligger, men ser ut som jeg er halvveis når jeg står oppreist. Vanskelig å ikke vise at man et gravid...[emoji50]
 
Back
Topp