Når begynner du med julegaver?

Siste liten :p
Men denne gangen starter vi faktisk neste uke :D Håper vi blir ferdig med alt innen desemberlønna kommer inn !

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
har begynt og tar slike ting når jeg ser tilbud ;)
blir altfor dyrt å kjøpe alt i november/desember så har et gave skap med forskjellige ting alle kan få plus lager litt gjennom året og "handler" i mitt eget skap når jula nærmer seg, husker også å kjøpe ønsker og slike ting

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Har begynt så smått så smått. Ferdig med hovedgavene som regel til oktober, så blir det litt nipsnaps etter det :) i fjor var alt ferdig i august pga barn :p det var digg!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Vanligvis ferdig i siste liten..men nå har jeg faktisk handlet tre gaver allerede :) I år vil jeg bli ferdig tidlig :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jeg er utrolig dårlig på julegaver! Tenker hvert år å begynne tidlig, men så blir det stresshandling i desember...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det blir sjelden før i slutten av november/begynnelsen av desember gitt :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Hva kjøper dere til julegaver, da? :p Jeg må ha konkrete ønsker, jeg. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her. Jeg har begynt. Men er litt kos å handle i desember også


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I september/oktober skal jeg prøve meg på i år :) lett å si, vanskelig i praksis ;-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
I november som regel:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Skal snart begynne. Termin i desember. Og orker ikke å drive med julegaver i november (pleier å være treg og ikke ferdig før i desember :eek:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjøper litt gjennom hele året, men mesteparten handles inn i november/desember.
 
Begynner til høsten. Lager en del selv, men orker ikke om sommeren siden vi helst er ute. Handler også en del fra utlandet, så må jo regne med noen ukers leveringstid ;)
 
Slutten av november/beg av desember, og pleier være ferdig rundt 15-20 desember :) Da slapper jeg av de siste dagene før jul.
Og i år skal det bli deilig med en vogn som "bærer" julegavene :p
 
Har kjøpt til ungene. De andre venter jeg med, slik at de får en sjanse til å ønske seg noe.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Hva kjøper dere til julegaver, da? :p Jeg må ha konkrete ønsker, jeg. :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke så vanskelig
Skaff deg en liten notisbok og noter om noen i fam eller av de i vennekretsen nevner noe de har lyst på så får du fort mer enn nok å gå etter.
 
Back
Topp