Når begynner dere å handle inn til babyen?

På babyshop er det 30% på ull nå. Men jeg syns fortsatt det er dyyrt for ett plagg liksom :p Blir vel mer salg nærmere sommeren så får vente litt til.
 
Vi har kjøpt endel ting faktisk allerede. Er jo kanskje villt og gæli, men hadde hjertelyd i uke 10 og da er det så godt som over 12 uker sa legen. Jeg lever som at det går fint med barnet. I verstefall er alle disse tingene noe man kunne brukt til en unge nr 2.
Kjøpt vogn kun fordi d var kjempetilbud med 4000 i rabatt.

Kjøpt litt nøytralt ulltøy fra nameit på 50 prosent. En bukse fra lille lam på 30 prosent.

Vi kikker mye på finn nå og fant nesten ubrukt babybjørnstol til 400. Babybjørnsele 200. Nesten ny babygym 200.

Sete med base har vi overtatt fra vennepar for 400:) Alt står på loftet foreløpig:)
 
Har også begynt å kjøpe litt, og holder utkikk etter større ting.
Vi sparer jo allerede nå penger på en konto - så for oss handler det ikke om å "spre utgiftene". Det handler om at ser vi noe vi ønsker oss på tilbud, så er det bare å slå til. Ser vi noe vi synes er fint, så slår vi til.

Å handle babyting helt på tampen er som å handle julegaver lille julaften: det blir unødvendig dyrt, og du finner ikke det du egentlig hadde tenkt deg... ;)
 
Vurderte kjøpe easygrow pose dem har på 50% idag på barnashus.. men mannen mente vi kunne vente å se litt ann, vi har 2 poser til gutten vår. En i barnehage å en hjemme. Så trenger kansje ikke en til..kommer jo ann på om han skal fortsette å såve på dag neste år .
 
Venter nok til etter oul med klær (behøver kun nytt hvis det blir en gutt). Ellers har jeg noen ting som skal kjøpes inn (bilstolpose og tripp trapp stol) som blir kjøpt inn når det kommer noen greie tilbud på det :)
 
Kommer nok til å begynne for fullt etter oul. Men skal ikke se bort fra at jeg slår til på tilbud før det også :) jeg vet at jeg ikke er i form til å gå byturer i slutten, så skal være ferdig med det som trengs i god tid.
 
Jeg måtte nærmest låse meg inne her i uken når vognen jeg vil ha plutselig var - 3000 kr! :p Men jeg synes det er for tidlig (7+6 i dag) så satser på at tilbudet kommer igjen senere :)
 
Startet ikke handel før etter oul jeg da-fikk da også en ide på kjønn så syns d var ok. Rundt 6-7 mnd gjorde jg de største innkjøp men d også fordi formen var veldig bra da og.,
 
Jeg har kjøpt hvit ulldress fra Epleskrinet og hvite ullbodyer fra Sportykids-begge de har masse tilbud på ull. Jeg elsker ull:) Jeg skulle vente til etter uke 12, med å kjøpe klær men sprakk i forrige uke. Tror jeg senket skuldrene litt etter ul i uke 8+2, nå er jeg 10+6:)
 
Tror nok vi venter til etter OUL. Kan sikkert finne på å kjøpe noen klær frem til da (det er jo så leeenge til), men store ting som vogn, stellebord etc får vente.
 
Jeg har allerede begynt å strikke til babyen, og har handlet litt småting som bodyer og pysj når jeg har kommet over det på tilbud.

Vi tenker å bestemme oss for vogn og utstyr vi ønsker å kjøpe sånn at vi kan kjøpe det inn dersom vi finner det enten brukt eller på tilbud. Når en har så god tid til å planlegge innkjøpene ser jeg ingen grunn til å vente til siste liten og måtte betale full pris på alt. Det er nok av ting som skal handles og som man ønsker å bruke penger på, så synes det er kjekt å kunne handle på salg og tilbud!
 
Kjøper ingenting for etter oul. Grunnen er veldig enkel, en vet aldri hva de sier på oul......... Det fant vi ut forrige gang
 
Back
Topp