Når barnefaren ombestemmer seg.

CecDre

Første møte med forumet
Hei.
Jeg er en 29 år gammel jente/dame. Jeg er gravid, kanskje bare fem uker på vei så det er fortsatt tidlig.
Mannen jeg er gravid med har jeg kun hatt et forhold til i 7 uker, vi er ikke offisielt sammen, men har det fint i lag.
Vi har ikke brukt prevensjon da jeg, etter flere år hvor jeg og xen prøvde å bli gravide, har fått beskjed om at kroppen min ikke kan unnfange barn på grunn av cyster og arrvev på eggstokk/eggleder.
Jeg grudde med fryktelig til å fortelle nyheten til barnefaren, men han tok det hele med knusende ro og sa at han hadde vært med på moroa og at da må han ta ansvaret for det. Dette er nå to uker siden, i går kom han til meg med at han ikke er klar for et barn til (han har en halvannet åring fra et tidligere forhold) og at han ønsker at jeg skal ta bort barnet jeg nå bærer for at vi skal fortsette å ha det fint sammen.
Jeg er høyt utdannet, har fast jobb og bo, bil og hund, ønsket om å bli mamma har alltid vært høyt og sorgen var stor da jeg tidligere fikk beskjed om at å unnfange barn var umulig.
Jeg er så glad for å være gravid, men føler meg som dritt for å ikke lytte til hans ønske om å ta det bort når han ikke vil ha et til.
Noen som har gode råd/tanker om denne situasjonen?