Når 2 vil bli 4

JEG har time 19.5 for å se at det er liv og sånn. Og du er da vel lenger kommet enn meg...

Fødeplass stresser jeg ikke med, her er bare et sykehus. Egentlig vil jeg gjerne føde hjemme da, men finner ingen jm som påtar seg slikt her på Google, får undersøke mer etterhvert
 
JEG har time 19.5 for å se at det er liv og sånn. Og du er da vel lenger kommet enn meg...

Fødeplass stresser jeg ikke med, her er bare et sykehus. Egentlig vil jeg gjerne føde hjemme da, men finner ingen jm som påtar seg slikt her på Google, får undersøke mer etterhvert

Ja, det ble time 18.5. Jeg er vel kanskje en uke, halvannen foran deg? Hun ville helst ha meg inn i uke 7/8 for da så man mest, så da treffer vi det godt.

Kanskje de på sykehuset vet om noen som bistår hjemmefødsel? Får håpe du finner noen som gjør det. En jeg kjenner hadde hjemmefødsel, og det virket veldig flott. :) Her jeg bor er det 4 sykehus jeg potensielt kan velge mellom. Men jeg haster ikke det nå egentlig. Tenker jeg først vil se liv, og så tar jeg det deretter. Hjemmefødsel vil jeg ikke ha. Bor i rekkehus, og får tenke litt på naboene.. :p
 
Jeg bodde også i rekkehus da jeg fødte yngste. Hjemme. Gikk fint det.
 
Jeg er forøvrig 7+1 når jeg har time om tre uker.

Gleder meg. Mulig det blir å føde på sykehus denne gangen, vi får se. Lenge å finne ut av det enda.
 
Ja, jeg tenker at jeg først vil se at fosteret er kommet over uke 5/6, det hadde vært fint :p Men så er det alle disse røde dagene fremover og egen timeplan som gjør at jeg ikke rekker før ETTER 17. mai. Det føltes lenge til.. ;) Jeg vet hvor jeg skal gå og jeg tror i grunn jeg kan få tett oppfølging hvis jeg ønsker. Sist var jeg jo tidlig ute med alt, søke fødeplass, få legetime osv. Nå har jeg liksom ikke gjort noen ting, og ikke har jeg surret meg til noe heller. Kanskje jeg skal ringe gyn i dag.. Vi får se. :p

Oj, er du så stor? Så koselig!?! :) Var du stor forrige gang og? Fint med mage da :D :p

Så at du hadde fått time 18/5, bra du fikk ut finger`n :p

Det er veldig koselig med mage, men jeg vet også at jeg har ganske mange uker igjen og den blir jo ikke mindre.. Er redd for at jeg blir fysisk hindret til mye ting mot slutten og da vet jeg at jeg kommer til å bli utålmodig tidlig....får begynne å be om unnskyldning på forhånd til mannen for garantert preggerzilla tilstander :p
 
Så at du hadde fått time 18/5, bra du fikk ut finger`n :p

Det er veldig koselig med mage, men jeg vet også at jeg har ganske mange uker igjen og den blir jo ikke mindre.. Er redd for at jeg blir fysisk hindret til mye ting mot slutten og da vet jeg at jeg kommer til å bli utålmodig tidlig....får begynne å be om unnskyldning på forhånd til mannen for garantert preggerzilla tilstander :p

Ja, jeg fikk rotet meg til det i går. :p Så 18.5 faller dommen. Godt det skjer mye frem til da, så man slipper å tenke på det. Selv om jeg er ufattelig lite nervøs denne gangen. ;)

Så sko med lisser som må knytes blir ikke årets sommersko? :p Jeg vet ikke hvordan det er å ha mage, jeg var ikke fysisk hindret av min mage forrige gang og kunne bøye og tøye som vanlig. Den ble liksom aldri stor.Så jeg syns gravidmager er veldig fint. Men skjønner at det kan bli fryktelig upraktisk etterhvert ;) Er jo ikke som at den er tøyelig når den er stor :p
 
Ja, jeg fikk rotet meg til det i går. :p Så 18.5 faller dommen. Godt det skjer mye frem til da, så man slipper å tenke på det. Selv om jeg er ufattelig lite nervøs denne gangen. ;)

Så sko med lisser som må knytes blir ikke årets sommersko? :p Jeg vet ikke hvordan det er å ha mage, jeg var ikke fysisk hindret av min mage forrige gang og kunne bøye og tøye som vanlig. Den ble liksom aldri stor.Så jeg syns gravidmager er veldig fint. Men skjønner at det kan bli fryktelig upraktisk etterhvert ;) Er jo ikke som at den er tøyelig når den er stor :p

Du må ha brukt opp din andel av dårlige nyheter i dette livet, så det er du ferdig med :D

Sko med lisser ja - haha!! :D :D Men så lenge den lille trives så kan jeg okke meg en stund jeg :p
 
Du må ha brukt opp din andel av dårlige nyheter i dette livet, så det er du ferdig med :D

Sko med lisser ja - haha!! :D :D Men så lenge den lille trives så kan jeg okke meg en stund jeg :p

Ja, ikke sant. ;) Bare de små har det bra! Tenk så tidlig den tankegangen kommer til oss... Ganske utrolig, selv om det for enkelte er ganske så selvsagt..
 
Bekymringene har holdt seg borte, og det har jeg vært så glad for. Men jeg våknet i natt av at jeg hadde så mye murringer. Det murrer på siden av livmoren og nedover lysken. Korsryggen gjør ufattelig vondt. Jeg forbinder dette med abort, etter at piller er inntatt. Selvfølgelig mer i tak, men disse murringene er så veldig like de milde takene, bare mer konstante. Æsj.. Håpet at dette skulle gå relativt mentalt smertefritt..
 
Okey... Jeg er gravid. De murringene som jeg hadde veldig i går de har roet seg betraktelig ned. Jeg derimot har blitt superoppblåst, med en mage jeg ikke får dratt inn for da blir jeg kvalm, jeg er kald og trøtt. Det eneste jeg "mangler" er kvalmen (den kom aldri med datteren min heller) og den uendelige tissingen (mener å huske at den kom bittelitt senere, men jeg flyr kanskje litt oftere på do, sånn egentlig). Puppene mine lever sitt eget liv, og jeg kan kun ha på sports-bh. Alt gjør vondt, selv det å gå uten bh. Det er nesten verst..
 
Jeg er kvalm. Eller ikke sånn omgangssykekvalm, men uggen. Det buldrer i magen, føles som om det er noe i halsen, og så kan jeg brekke meg litt. Kun hvis jeg er sulten og har tom mage. Da kommer dette... Måtte det bli med det!
 
Hvor langt på vei et du egentlig?
 
Halvannen uke mer enn meg.

Annen måned, annet år. Så liten forskjell, så stor forskjell.

Jeg er 4+6 i dag.
 
Ja, det er rart å tenke på. Jeg får klassens yngste, du får klassens eldste. Kanskje da.. En av oss kan jo plutselig flytte på oss.. Jeg satser muligens på overtid, selv om jeg blir overlykkelig bare jeg kommer meg til termin! ;)

Jeg syns nesten dine uker og dager går fortere enn mine.. Det er rart. Må være noe mentalt ;)
 
Merkelig det der. Jeg synes mine går sakte. Ikle fem uker enda engang.
 
Jeg er i følge babyverden-appen 8 uker i dag. Den er kanskje den mest korrekte, så da begynner jeg å forholde meg til den. Jeg har fortsatt symptomer. Og jeg er blitt kvalm. Ikke sånn at jeg er verst om morgenene, men sånn at jeg er verst fra lunsj tider og frem til jeg legger meg. Jeg er trøtt, asosial, kvalm og sliten på en rar måte. Puppene mine er av-og-på ømme. Jeg føler meg gravid.
 
Tidlig ultralyd i dag, og det viste en perfekt nydelig liten bamsemums på 2 cm. :) For en lettelse!! Termin er 26.12, og det stemmer 100% med 40+3 og dagen jeg hadde el. Så nå er det å senke skuldrene bittelitt, før ny ultralyd i uke 12. Vi er lykkelige :D :D :D
 
Back
Topp