Når 2 vil bli 4

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ny oppdatering, april 2015: Gravid på ny etter 2. MA. Håper at jeg denne gang kommer til mål med en frisk baby!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Okey.. Dagbok.. Jeg har vært her inne i mange år, både da jeg gikk med datteren min og nå når neste spire har verdens beste tid. Men dagbok.. Det har jeg ikke skaffet meg.. Før nå.. Så da får jeg bare starte da.

Denne pp, som jeg ikke vet tallet på siden jeg er kommet ut av tellingen, har jeg dessverre ikke troen på. Jeg har ikke kommet i gang med tempingen etter MAen, men nå har jeg bestilt litt tester og slikt så da bør jeg komme i rutine igjen. Men jeg er alt fra 7dpo til 10 dpo. Aller helst tror jeg 8/9 dpo.. Symptomene mine ligner mer på mens, og av erfaring er det en forskjell på mine symptomer fra mens til graviditet. Så da får man bare vente da ;)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Oppdatering: Så viste det seg da at jeg var gravid! Når jeg minst hadde trodd det! Tenk det. Denne gangen har jeg langt flere symptomer, kraftigere enn sist. Så det er bare å krysse fingrene for at dette går veien. Gynekologene sier jo at det er 15% sjanse for at det går galt, og at det er enda mindre sjanse gang nr. 2. Så da stoler jeg på det. September, blir en bra mnd å få baby i! :)
 
Last edited:
Velkommen som dagbokskriver! :D Håper du ikke trenger å bruke den så lenge da, evt at den får flytte til et terminforum :) Lykke til!
 
Koselig med dagbok:). Håper du hopper vidre til et terminforum snart og spiren klorer seg fast:)
 
Så fint med dagbok!! Ikke minst lettere for MEG å følge deg :p
 
Håper også at den ikke blir brukt så lenge.. ;) Vil jo helst over på terminforum fortere enn svint.. :p Men vet jo at det tar tid med oss.. Men trenden kan jo brått snu! Håper i hvert fall! :D
 
Dpo er i grunn kjempekjedelig. I hvert fall når man kjenner at tr er på vei en gang de nærmeste dagene. Så irriterende å kjenne at det ikke klaffet denne mnd. Men nå er jeg blitt superflink til å ta tran og folat, så da tenker jeg at det er bra sånn foreløpig.. Og neste pp, den er forhåpentligvis vår!
 
Dpo er i grunn kjempekjedelig. I hvert fall når man kjenner at tr er på vei en gang de nærmeste dagene. Så irriterende å kjenne at det ikke klaffet denne mnd. Men nå er jeg blitt superflink til å ta tran og folat, så da tenker jeg at det er bra sånn foreløpig.. Og neste pp, den er forhåpentligvis vår!

Helt enig! Da må man bare vente på noe uønsket og det er utrolig kjedelig *gjesp*:rolleyes: Neste pp, DA!! ;)
 
Nå lurer jeg virkelig på hvor mange dpo jeg er.. Mine superømme pupper er blitt sånn av-og-på ømme, og i kveld har de ikke vært ømme i det hele tatt. Dette er rart for meg å være. I tillegg har jeg SYKE drag i korsryggen. Superirriterende. Det er noe nytt etter MAen. Ganske rart å tenke på hva en MA gjør med kroppen, også i ettertid. Kropp er komplisert!
 
Hmmm.. tok en strimmel i dag. Sånn for sikkerhetsskyld. Jeg vet ikke helt om jeg ser en strek eller ei.. Kanskje noen av dere mener noe? IMG_0215.JPG IMG_0215.JPG IMG_0215.JPG
 
Tror du er på vei til å flytte denne dagboka jeg.. :p :D
 
Når tar du neste test? Spennende å følge med på dine fremtil jeg kan teste selv.
 
Når tar du neste test? Spennende å følge med på dine fremtil jeg kan teste selv.

Jeg tenker i morgen eller på lørdag.. Kommer litt an på hva jeg tør, rett og slett. Er så nervøs for at det skal gå galt igjen. Men må jo på et eller annet tidspunkt teste igjen.. Hmm.. Blir sikkert i morgen.. ;) Når tenker du å begynne å teste?
 
Jeg tenker i morgen eller på lørdag.. Kommer litt an på hva jeg tør, rett og slett. Er så nervøs for at det skal gå galt igjen. Men må jo på et eller annet tidspunkt teste igjen.. Hmm.. Blir sikkert i morgen.. ;) Når tenker du å begynne å teste?
Den skal bli sterkere, og denne gangen skal det gå bra. Ikke snakk om noe annet. :) jeg lurte på om jeg skulle svi av testen 12 dpo,om 4 dager. Men klarer ikke bli enig med meg selv. :p
 
Den skal bli sterkere, og denne gangen skal det gå bra. Ikke snakk om noe annet. :) jeg lurte på om jeg skulle svi av testen 12 dpo,om 4 dager. Men klarer ikke bli enig med meg selv. :p

Så tålmodig du er.. ;) Krysser fingrene for deg!!!
 
I dag tok jeg en ny test. Tok en god stund før noen strek kom frem, men da den endelig kom, var den svaaaak. Kjempesvak. Men jeg syns kontrollstreken ikke var så sterk som den pleier å være heller, så jeg håper bare det er fargemengden i denne testen som var mindre i dag.. Strek er det i hvert fall, men vet ikke om den syns i det hele tatt på bilde...
 

Vedlegg

  • IMG_0216.JPG
    IMG_0216.JPG
    863,7 KB · Visninger: 81
I dag tok jeg en ny test. Tok en god stund før noen strek kom frem, men da den endelig kom, var den svaaaak. Kjempesvak. Men jeg syns kontrollstreken ikke var så sterk som den pleier å være heller, så jeg håper bare det er fargemengden i denne testen som var mindre i dag.. Strek er det i hvert fall, men vet ikke om den syns i det hele tatt på bilde...
Ser streken jeg :D
 
Måtte bare inn og snike og si at jeg ser streker på alle testene dine :D
 
Back
Topp