Når åpner og stenger barnehagen?

Her er det 06.45-17.15 Aldri vært noe problem med levering og henting i forbindelse med jobb o.l.
 
Åpner kl.07:00, stenger kl.16:45. Med unntak av dagene jeg er på skolen leverer den ene og den andre henter.
Mannen min må bytte til seg midtvakter de dagene jeg ikke kan hverken hente eller levere.
Ellers passer det greit. Mannens bhg har oppe fra 06.30 til 17.00, og det hadde nok passet langt bedre for mange.
 
Barnehagen har åpent fra 7.30-17 :)

Passer ikke med min arbeidstid, så jeg har gått ned noen prosent så jeg får levert de dagene jeg har dagvakt :)
 
Åpent 07-17 så vi kommer til å få problemer med levering når den tid kommer. Jeg begynner på jobb 06.45 og har en halvtimes kjøring fra bhg til jobb, sambo begynner 07, men har bare 5 min å kjøre. Vi satser på at han får jobbe inn de minuttene på slutten av dagen, for hans jobb er mer fleksibel.
 
Frøkna sin barnehage 6.45- 17.00,
Og min 06.30-16.45.
Sidan eg er pedagog går eg berre mellomvakter startar tidligast 8.15 og sluttar seinast 16.15, og har 7 minutt kjøring mellom.. Sambo har fleksitid så ho har sjeldan lange dagar.
 
07.15 - 16.30 der snuppa går. 07.00 - 17.00 der jeg jobber :)
 
Familiebarnehage. Åpner 08.00 og stenger 16.15. Og stengt alle skoleferier.
Nettopp ferdig med å gå hjemme med minsten. Så må ut i ny jobb, som etter all sannsynlighet vil skape en reisevei mellom jobb og bhg på 30-45min.

Så nei, her passer det dårlig[emoji23][emoji23] må bli en mindre stilling enn så lenge[emoji6]
Barnets trivsel er viktigere så får heller far jobbe litt ekstra [emoji23][emoji23]
 
Jeg er virkelig ikke sikker:p men tror de åpner 7.00 og stenger 17.00. Er enkelt å finne ut av hvis jeg får behov for det.

Passer uansett ikke med min jobb fordi jeg pendler en time og starter 7.30. Så mannen må levere hvis ikke jeg jobber kveld/natt:)
 
Back
Topp