Når åpner og stenger barnehagen?

M

Moderator Irene

Guest
Passer det med åpningstidene for deg med tanke på jobb og levering? :)
 
Barnehagen åpner 07.30 og stenger 16.30:) Stengetiden er helt grei, men skulle gjerne at barnehagen åpnet 07.00 istedet, hadde hjulpet litt mtp levering og jobb :)
 
Åpner 6.30 og de kan holde åpent til 18.30.

Men vi har egne skjema til ungene i bhg så de er der kun når vi er på jobb samt reise veien
 
7:30-16:45 (alle må være ute av bygget inne. 17)
Vi har begge kontorjobb med litt fleks, så vi får det til å fungere selv med lang reisevei i hver vår retning.
 
6.30-16.45 her. Mannen fikk endret arbeidstiden sin slik at han rekker å levere før jobb :)
 
Åpner 06.30 og stenger 16.30. Jeg er hjemme så går fint. Mannen jobber 06-14 så henting kommer aldri til å bli ett problem. Kanskje han må flytte arbeidstiden sin en time så har han mulighet til å både hente og levere. Heldigvis så har han en jobb hvor han kan gjøre det.
 
Vår bhg åpner 07 og stenger 17. Det gjør at jeg aldri kan levere (jobber 07.30-16 med 35 min reisevei), men kan hente hvis resten av familien er opptatt...
 
Åpner 7:00 og stenger 17:00. Nå har jeg redusert stillingen min etter at jeg fikk barn, men hadde ikke blitt noen problemer med disse åpningstidene for oss uansett.
 
0630 - 1700
 
Åpner 07.00, stenger 17.00, pappaen leverer og eg henter så eldste er der maks 8t når begge er i jobb, nå som far er i permisjon er han der maks 6t [emoji4]
 
Back
Topp