Nå må jeg virkelig få slanket meg...

Yes, begge deler er en del av livet som vi må leve med.
Det er det, veldig glad jeg gikk ned såpass mye denne uken :)
Neste mål er under 80 kg inne 01.12, det bør gå lett
 
Det er det, veldig glad jeg gikk ned såpass mye denne uken :)
Neste mål er under 80 kg inne 01.12, det bør gå lett

Ja, jeg tipper du er under 80 lenge før det. Men kjekt ha ikke for strenge mål slik at man kan gjennomføre - jeg liker det iallfall sånn. Så får det heller evt bli litt "bonus" om man går ned mer.
 
Nå har det gått ganske mange måneder siden jeg startet denne slankingen, og i motsetning til de andre gangene jeg har prøvd får jeg det til denne gang.
Og jeg tror jeg vet hvorfor.
Har alltid trodd at kosthold og trening har vært det viktigste, jeg har tatt feil.
Dersom man bare tenker kosthold og trening vil man aldri komme over kneika dersom man har en dårlig uke, da er det vanskelig å starte på'n igjen dersom man har en sprekk.

Jeg tror det er 20% kosthold, 20% trening og resten, 60%, sitter i hodet.
Dersom man ikke har hodet med seg vil man aldri klare å gjennomføre.
Med hodet mener jeg en god blanding av motivasjon og stahet, staheten hjelper deg når motivasjonen tar en liten ferie for det skjer til tider.

Når jeg begynte på dette tenkte jeg på samme måte som jeg har gjort når jeg for eksempel har hatt mål på jobben.
En gang i tiden hadde jeg et stort ønske om å bli senior.
Jeg jobbet målbevisst for å vise meg frem for å få større og meg kompliserte oppgaver og på den måten kvalifisere meg selv, og til slutt klarte jeg det.
Slanking er ikke anderledes.
Hent styrke fra det man har klart før, tenk gjennom hvordan du tidligere har taklet motgang, fin din egen styrke.
Og ikke minst, hver sta og ikke gi opp
 
Jeg har ikke vært så flink til å oppdatere her den siste tiden.
Det er ikke fordi det ikke går så bra, men heller at dette har mer blitt en vane.
Trening og kosthold er liksom det det er og ikke slanking, det er en livsstilsendring.
En endring jeg føler kroppen min er veldig glad i, en endring jeg også skal fortsette med etter det endelige målet er nådd.

Men men milepæle jeg ikke hadde tenkt på er nådd, -0,8 kg siste uke, det ga meg en BMI på 29,94.
Jippi, jeg er ikke feit lenger, bare overvektig, når jeg startet hadde jeg jen BMI som tilsa fedme klasse 2
Det krever en liten belønning gjøre det ikke?
Jeg kjøpte meg denne lille saken :)
c53650eb0aa5083b1dd3c45c1b10a238

10c3c93212c03a53f2c19373d137b414


Mitt neste mål er under 80 kg, er egentlig litt utålmodig på å nå det for jeg føler meg alt annen enn tjukk
 
Jeg hadde egentlig aldri dårlig selvtillit når det kom til vekten min.
Det vil si med ett unntak, når jeg trengte å kjøpe meg nye klær.
Jeg hatet å måtte gå i avdeling for store klær, etter spesial butikker.
Klærne der er overpriser, har dårlig kvalitet og ser ikke bra ut, ingen former og er mer laget for å skjule..
Var alltid fryktelig lei meg etterpå

Jeg trengte ny jakke nå, jeg prøvde meg på en vanlig, og vet dere hva, fant en som passet og ikke nok med det, jeg skulle ha den i størrelse M.
Hurra, jeg er mer eller mindre normal :)
 
Jeg hadde egentlig aldri dårlig selvtillit når det kom til vekten min.
Det vil si med ett unntak, når jeg trengte å kjøpe meg nye klær.
Jeg hatet å måtte gå i avdeling for store klær, etter spesial butikker.
Klærne der er overpriser, har dårlig kvalitet og ser ikke bra ut, ingen former og er mer laget for å skjule..
Var alltid fryktelig lei meg etterpå

Jeg trengte ny jakke nå, jeg prøvde meg på en vanlig, og vet dere hva, fant en som passet og ikke nok med det, jeg skulle ha den i størrelse M.
Hurra, jeg er mer eller mindre normal :)

Herrrrrlig følelse!!!!
 
Jeg hadde egentlig aldri dårlig selvtillit når det kom til vekten min.
Det vil si med ett unntak, når jeg trengte å kjøpe meg nye klær.
Jeg hatet å måtte gå i avdeling for store klær, etter spesial butikker.
Klærne der er overpriser, har dårlig kvalitet og ser ikke bra ut, ingen former og er mer laget for å skjule..
Var alltid fryktelig lei meg etterpå

Jeg trengte ny jakke nå, jeg prøvde meg på en vanlig, og vet dere hva, fant en som passet og ikke nok med det, jeg skulle ha den i størrelse M.
Hurra, jeg er mer eller mindre normal :)
Kjenner meg så igjen i det du skriver her. Gleder meg til den dagen jeg kan handle på butikker for "normale" igjen.
 
Jeg hadde egentlig aldri dårlig selvtillit når det kom til vekten min.
Det vil si med ett unntak, når jeg trengte å kjøpe meg nye klær.
Jeg hatet å måtte gå i avdeling for store klær, etter spesial butikker.
Klærne der er overpriser, har dårlig kvalitet og ser ikke bra ut, ingen former og er mer laget for å skjule..
Var alltid fryktelig lei meg etterpå

Jeg trengte ny jakke nå, jeg prøvde meg på en vanlig, og vet dere hva, fant en som passet og ikke nok med det, jeg skulle ha den i størrelse M.
Hurra, jeg er mer eller mindre normal :)


Hei!

Nå har jeg lest gjennom hele tråden din :D

Hvordan går det med deg nå?
 
Back
Topp