Nå har også Trillingene mistet tålmodigheten til å være inne lenger!

Nydelige små :Heartpink:Heartblue:Heartblue Gleder meg til neste oppdatering :) Har de små fått navn?
 
Gratulerer med tre flotte små :)
 
Så herlig!! Gratulerer så mye med tre nydelige små, og masse lykke til fremover:smiley-bounce016
 
Gratulerer sååå mye! :) ❤ ❤ ❤ så fantastisk at du har klart å komme så langt med hele 3 stk :)
Lykke til videre
 
Gratulerer så mye! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Hei alle kjære dere:Heartred. Trillingene har kommet til verden friske og sterke og mora har det veldig Bra, alt gikk så fint og smertefritt.

De kom i den rekkefølge:
Tr 1 jente: ble født kl. 10: 43 og veide 1539g, 39 cm lang og hodeomkrets 30,5 cm ho var minst men sterkest.

Tr 2 gutt: født kl. 1045 og veide 1785g, 41 cm lang og hodeomkrets 31,5.

Tr 3 gutt: født kl.10.47 og veide 1681g, 42 cm lang og hodeomkrets 31,5 cm.

Tr 1 og 2 trengte ikke pustehjelp eller å ligge i kuvøse de kom rett i åpen seng.

Tr 2 trengte en god del med pustehjelp i starten og ble koplet til ccap men det tok ikke mer enn 1 time før han klarte å puste på egen hånd, han ble koplet fra ccapen og kom i åpen med søskene sine.
De mates med sonde 7 ml hver 2 time. Det er morsmelk fra melkbanken

Det er ikke så mye jeg har sett til dem enda, de ble tatt ut med engang de ble født og jeg var ganske lenge på overvåking. Jeg var innom dem når jeg var på veien til barsel og holdte han nr 2 litt og prøvde amming det gikk kjempe fint, han tok til deg brystet ganske raske og hadde god og sterke sugetak. Nå har jeg slappet av i 2 timer og skal inntil dem snart.
Her er de tett inntil hverandre og sover fornøyd.

Gratulerer! De høres sterke og flotte ut! Tenk alle over 1500 gram det er helt utrolig! Du har en godt utrusta kropp som klarte å bære disse til de kunne få komme trygt ut. Godt jobba mamma!
 
Håper alt er vel med dere!

Vet dere forøvrig noe mer om når dere kanskje kan komme hjem?
 
Gratulerer med 3 fantastiske barn!!:Heartbigred
Helt utrolig så flotte de er og at du gått 34 uker med 3 stk:wav
 
Hei kjære dere:Heartpink.
Tusen takk for alle de fine gratulasjonene vi har fått av dere:Heartbigred.

Vi har det veldig bra alle sammen både store og små. Trillingene har vært veldig stabile siden de ble født unntatt han ene som trengte litt pustehjelp rett etter fødselen. Det eneste de skal nå er å spise og vokse, de er veldig gode på å spise og sier klart og tydelig ifra når det er tid for måltid.
De får rundt 36 ml melk hver 3 time, men de liker ikke å vente i 3 timer. Når det har gått 2 eller 2 1/2 timer så krever de å få mat og det får de.
Jeg begynte å pumpe og har heldigvis en god del melk allerede, så de 2 siste dagene har de fått meste av min melk og litt bankmelk. De har både flaske og sonde, det startes med flaske og det som blir igjen får de i sonden. Noen ganger tar de hele måltidet i flaske og andre ganger vil de ikke eller orker de ikke.

Vi skal bli værende på sykehuset i minst 3 uker til de blir store nok.

Jeg kom i hektene igjen ganske raskt etter keisersnittet. Vi skal skrives ut fra barsel imorgen og skal bo i et rom i nyfødt avd der barna er. De skal være i vårt rom på dagen, og jeg gleder meg til det da får vi mer tid sammen med dem:):):)
 
Hei kjære dere:Heartpink.
Tusen takk for alle de fine gratulasjonene vi har fått av dere:Heartbigred.

Vi har det veldig bra alle sammen både store og små. Trillingene har vært veldig stabile siden de ble født unntatt han ene som trengte litt pustehjelp rett etter fødselen. Det eneste de skal nå er å spise og vokse, de er veldig gode på å spise og sier klart og tydelig ifra når det er tid for måltid.
De får rundt 36 ml melk hver 3 time, men de liker ikke å vente i 3 timer. Når det har gått 2 eller 2 1/2 timer så krever de å få mat og det får de.
Jeg begynte å pumpe og har heldigvis en god del melk allerede, så de 2 siste dagene har de fått meste av min melk og litt bankmelk. De har både flaske og sonde, det startes med flaske og det som blir igjen får de i sonden. Noen ganger tar de hele måltidet i flaske og andre ganger vil de ikke eller orker de ikke.

Vi skal bli værende på sykehuset i minst 3 uker til de blir store nok.

Jeg kom i hektene igjen ganske raskt etter keisersnittet. Vi skal skrives ut fra barsel imorgen og skal bo i et rom i nyfødt avd der barna er. De skal være i vårt rom på dagen, og jeg gleder meg til det da får vi mer tid sammen med dem:):):)
Oi. Guri så flinke de er og mammaen også ❤️ Krysser fingrene for familierom. Er jo ikke bare bare med 3stk som vil ha mamma sin oppmerksomhet. Helt imponert hvis formen allerede er bedre etter KS!
Kos dere ❤️
 
❤️❤️
 
Så kjekt med en oppdatering, men familien først:Heartred
Godt å høre det står bra til med dere:Heartred
 
Tusen takk for oppdatering! Så flott at de allerede spiser litt selv, og at dere får ha de små på rommet på dagtid. Da blir de straks lit mer «deres». [emoji1303]
 
Herlig med oppdatering! Men familie først ja! :Heartred

Godt å høre at det går så bra. :)
 
Back
Topp