Nå har også Trillingene mistet tålmodigheten til å være inne lenger!

Så fantastisk! Gratulerer med tre perfekte små - nå må dere bare nyte og bli kjent :Heartblue:Heartpink:Heartblue
 
Herlighet så nydelig - tenk å ha tre stk [emoji16] er de like hverandre? Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Hei alle kjære dere:Heartred. Trillingene har kommet til verden friske og sterke og mora har det veldig Bra, alt gikk så fint og smertefritt.

De kom i den rekkefølge:
Tr 1 jente: ble født kl. 10: 43 og veide 1539g, 39 cm lang og hodeomkrets 30,5 cm ho var minst men sterkest.

Tr 2 gutt: født kl. 1045 og veide 1785g, 41 cm lang og hodeomkrets 31,5.

Tr 3 gutt: født kl.10.47 og veide 1681g, 42 cm lang og hodeomkrets 31,5 cm.

Tr 1 og 2 trengte ikke pustehjelp eller å ligge i kuvøse de kom rett i åpen seng.

Tr 2 trengte en god del med pustehjelp i starten og ble koplet til ccap men det tok ikke mer enn 1 time før han klarte å puste på egen hånd, han ble koplet fra ccapen og kom i åpen med søskene sine.
De mates med sonde 7 ml hver 2 time. Det er morsmelk fra melkbanken

Det er ikke så mye jeg har sett til dem enda, de ble tatt ut med engang de ble født og jeg var ganske lenge på overvåking. Jeg var innom dem når jeg var på veien til barsel og holdte han nr 2 litt og prøvde amming det gikk kjempe fint, han tok til deg brystet ganske raske og hadde god og sterke sugetak. Nå har jeg slappet av i 2 timer og skal inntil dem snart.
Her er de tett inntil hverandre og sover fornøyd.

Alle gode ting er tre :Heartblue:Heartblue:Heartpink Gratulerer så utrolig mye! Kos dere og nyt de små.
 
Gratulerer kjære du, så fantastisk å få se dem endelig. :Heartred
 
Gratulerer!!
 
Herlighet så nusselig! Gratulerer så mye:Heartred
 
Gratulerer så mye!! [emoji173]️ Tre nydelige små, helt utrolig!
 
Gratulerer med 3 nydelige små! For en dag!
 
For noen søte nurk. Gratulerer så mye [emoji2]
 
Gratulerer :D så sykt at du har laget 3 perfekte små mennesker inni magen samtidig :Heartred
 
Gratulerer så masse med den nydelige trioen [emoji173]️[emoji170][emoji170]
 
For en bragd og for en jobb du har gjort! Tusen ganger hurra og gratulerer sååå mye!!!! :wav
 
Back
Topp