Nå har også Trillingene mistet tålmodigheten til å være inne lenger!

3 små engler i magen

Betatt av forumet
Hadde kraftige kynnere tirsdag og onsdag. På rutinekontroll igår ble det funnet ut aytilveksten deres har flatet ut, men alt annet bra med dem.
I tillegg har livmorhalsen gått fra 4cm som den for 1 uke siden til 2 cm.

Da fikk jeg beskjed om at jeg skulle legges inn og starte med lungemodningssprøyte. Men jeg fikk lov å gå hjem og hente tingene mine, var hjemme i ca 2 timer i den tiden har det begynt med smerter i korsryggen og nederste del av magen.
Når jeg kom tilbake til på sykehuset har livmorhalsen krympet til 16mm, da ble satt på rierhemre først med 24 ml i timen i 3 timer deretter skulle det reduseres til 8ml, men siden sammentrekningene nektet å gi seg så ble det 24 ml hele natta.
Livmorhalsen ble målt 18 ml i natt da sammentrekningene sto på sitt verste. Nå ser det ut som at sammentrekningene blir mildere heldigvis.

Første mål er komme til kl. 18 idag for å lungemodningssprøyte nr. 2.

Neste mål er komme til uke 34, det er om 1 uke 3 dager. Krysser fingrene for at de kan holde inne til da☺
 
Krysser fingrene for at de holder seg inne litt til [emoji173]️ mange barn som har det travelt nå [emoji17]
 
Jeg krysser fremdeles fingrene for 2.juli, men hver dag er en seier. Lykke til.
 
Lykke til.

Du er så langt på vei at det skal gå helt fint uansett når de kommer, men permisjonsmessig håper jeg de drøyer til 1/7
 
Lykke til! Krysser fingre for at klarer å vente noen dager til[emoji173]️ hver dag er en seier![emoji5]
 
Masse lykke til! Krysser fingrene for at de vil holde seg inne litt til. :)
 
Lykke til!
Det er vel ikke helt uvanlig at trillinger kommer en god del før tiden, men håper du kommer deg minst til uke 34 allikevel!
 
Åå lykke til! Håper de holder seg inne litt til, men uansett ikke så lenge til du får møte de fine små ❤️❤️❤️!
 
Krysser fingrene for at de klarer å holde seg i skinnet litt til!
 
Oi så spennende. Håper at riehemmere har hatt god effekt. Så tenker jeg at vi må være glad for hver time og dag dem holder seg inne :) lykke til med dagen i dag :)
 
Åå lykke til! Håper de holder seg inne litt til, men uansett ikke så lenge til du får møte de fine små ❤️❤️❤️!
Tusen takk. Det var ikke lenge til de skulle være ute allikevel 1 1/2 -2 uker, så vet hvorfor de har sånn hast. Gleder meg masse til å endelig møte dem, men kan fint 1 uke til☺, håper at de er samarbeidsvillige.
 
Oi så spennende. Håper at riehemmere har hatt god effekt. Så tenker jeg at vi må være glad for hver time og dag dem holder seg inne :) lykke til med dagen i dag :)
Tusen takk. Nå ser det heldigvis ut at rierhemmere gir endelig effekt, sammentrekningene er mye mindre og mindre vonde med lengre mellomrom. Ser også ut som smertene i korsryggen og nedre delen av magen har gitt seg. Ja hver time og dag dyrebare, vi må ta 1 time omgangen.
 
Tusen takk. Nå ser det heldigvis ut at rierhemmere gir endelig effekt, sammentrekningene er mye mindre og mindre vonde med lengre mellomrom. Ser også ut som smertene i korsryggen og nedre delen av magen har gitt seg. Ja hver time og dag dyrebare, vi må ta 1 time omgangen.
Helt sant :) jeg og sitter med mål om å gå til uke 34/35. Har hatt rier hver kveld siste uken men stopper heldigvis etter 3-4 stk. Utfordringen er at det blir kortere tid mellom for hver gang. Har heldigvis stoppet seg selv hver gang.

Vet du sånn ca hvor store nurkene dine er? :)
 
Helt sant :) jeg og sitter med mål om å gå til uke 34/35. Har hatt rier hver kveld siste uken men stopper heldigvis etter 3-4 stk. Utfordringen er at det blir kortere tid mellom for hver gang. Har heldigvis stoppet seg selv hver gang.

Vet du sånn ca hvor store nurkene dine er? :)
Er du hjemme eller på sykehuset? Dumt av meg det er lenge siden jeg har oppdatert meg. De er mellom 1400g og 1490g, de er små det er derfor jeg skulle begynne med lungemodning i utgangspunkt. Men de ser allikevel å ha det bra, med fine bevegelser, Blod tilstrømning til navlestrengen og pulsen er fin. Det er bare sikkert kroppen som ikke klarer å gi nok ernæring til 3 stk samtidig.
 
Back
Topp