Nå er jeg livredd !

Jeg fikk time hos legen kl 12 i dag..
Nå er man vel i grunn så langt at man bør se ett hjerte som dunker ?
 
Ikke bli altfor engstelig! Mange blør litt i løpet av svangerskapet. Og les speiltvillingene-bloggen, hun som skriver den fossblødde uten å miste. Så blod trenger ikke bety at det er slutt.

Det er godt at du har en lege som tar deg inn så du får sjekka dette. På mitt legekontor er de harde på at man uansett ikke kan gjøre noe før uke 12 så legesekretæren avviste meg da jeg ba om time tidligere enn det (hadde avtalt å ha mer oppfølging i dette svangerskapet og lege ba meg faktisk ta kontakt tidlig).
 
Jeg må bare vente å se hva som skjer
Regner med at om ting er i orden får jeg se ett hjertet
Er i uke 7 nå6+0

Hvis ikke er lille trille borte
 
Krysser fingrene og håper dette går bra:Heartred
Håper du vil holde oss oppdatert
 
Da er jeg tilbake fra legen
Det var bare tull å gå ditt
De hadde ingen invendig ultralyd slik jeg ble fortalt ..

Han sa det bare var å vente å se
Denne blodprøven for stigning mente han at det var for tidlig å ta.. osv osv

Så hva gjør jeg nå da? Venter ?
Er jeg ennå gravid ? Hva skjer ?
 
Kan du ikke bestille tidlig ultralyd privat? Det har jeg gjort, både med første og andremann[emoji173]️ lykke til!
Jeg hadde forresten brun utflod rundt uke 7(?) og var på tul nå i uke 11. Der var en sprell levende liten baby[emoji173]️
 
Kan du ikke bestille tidlig ultralyd privat? Det har jeg gjort, både med første og andremann[emoji173]️ lykke til!
Jeg hadde forresten brun utflod rundt uke 7(?) og var på tul nå i uke 11. Der var en sprell levende liten baby[emoji173]️
Hvordan var utfloden din? Om jeg får spørre ?

Her rant det ned i do med litt sånne klumper .. eller grums eller hva jeg skal kalle det .. skjedde en gang å ikke kommet noe mere etterpå
 
Jeg fikk ultralyd hos gynekologen min i morgen
De tar invendig ultralyd
Hun sa at om det var brunt så var det som regel ikke farlig ..dette var kontordamen da
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro lengere jeg
Hun sa det var såpass tidlig at det ikke var sikkert vi så noe heller
 
Prøv å slappe av litt nå. [emoji173]️ krysser fingrene for at alt er bra og at du får se i morgen!
 
Sniker fra Februar 2019...

Er gravid med nr 3 nå, og i alle mine svangerskap har jeg hatt rosa utflod, som har blitt mer brun og til slutt gitt seg. Dette har vart i ca en uke med alle sammen! Så det trenger ikke være farlig :)

Med de to første startet det når jeg var rundt 5+6 og med siste startet det i rundt 6+5 eller noe.
 
Sniker fra Februar 2019...

Er gravid med nr 3 nå, og i alle mine svangerskap har jeg hatt rosa utflod, som har blitt mer brun og til slutt gitt seg. Dette har vart i ca en uke med alle sammen! Så det trenger ikke være farlig :)

Med de to første startet det når jeg var rundt 5+6 og med siste startet det i rundt 6+5 eller noe.
Det er jo positivt da :)
Kunne bare ønske det var enten eller ..
 
Hadde masse friskt blod som randt ned i do i uke 6-7 med nr 1. Ble født en frisk liten jente blødde litt i uke 8 med nr 2, ble født en frisk liten jente da også, så det trenger absolutt ikke bety noe
 
Da er jeg tilbake fra legen
Det var bare tull å gå ditt
De hadde ingen invendig ultralyd slik jeg ble fortalt ..

Han sa det bare var å vente å se
Denne blodprøven for stigning mente han at det var for tidlig å ta.. osv osv

Så hva gjør jeg nå da? Venter ?
Er jeg ennå gravid ? Hva skjer ?

for tidlig å ta?! jeg tok når jeg var 6uker, der tok jeg tre ganger fordelt på flere dager slik at de kunne e om hcg sank eller steg.. så teit at de ikke kunne hjelpe deg mer:/<3
 
Back
Topp