Nå er jeg livredd !

Meg2019

Betatt av forumet
jeg var på do for ett par timer siden å det kom litt lyserødt på papiret og jeg fikk litt mensen smerter .. så nå er det vel over å ut for meg også
Jeg som har fikset både jordmor og TUL i dag også .. jaja sånn kan det jo gå
 
jeg var på do for ett par timer siden å det kom litt lyserødt på papiret og jeg fikk litt mensen smerter .. så nå er det vel over å ut for meg også
Jeg som har fikset både jordmor og TUL i dag også .. jaja sånn kan det jo gå

Håper dette er bare uskyldig! leser om mange som blør, men at ting bare har gått helt fint!<3 men det kan jo gå galt og:/ mitt tips er å ringe til legekontoret, forklare situasjonen og be om å få tatt hcg-prøve av blodet. god klem<3
 
Tusen takk for gode ord dere fine damer ❤️❤️❤️
Jeg håper det bare var en liten uskyldig blødning ..
Var ikke mye å ganske så utvannet men alikevel det var der

Jeg skal ringe legen som ga meg time til ul neste uke i morgen
Han hadde mulighet til å ta meg en morgen men jeg ba om neste uke istedenfor pgr jeg synes det var litt tidlig. Allerede i morgen ..
 
Tusen takk for gode ord dere fine damer ❤️❤️❤️
Jeg håper det bare var en liten uskyldig blødning ..
Var ikke mye å ganske så utvannet men alikevel det var der

Jeg skal ringe legen som ga meg time til ul neste uke i morgen
Han hadde mulighet til å ta meg en morgen men jeg ba om neste uke istedenfor pgr jeg synes det var litt tidlig. Allerede i morgen ..
Håper han kan ta deg i morgen! Kanskje han kan se om livmormunnen er lukket eller åpen, da vet man jo om det er en abort på gang eller ikke❤
 
Da ser det ut som jeg hadde rett
Nå kommer det masse brunt ...
ikke noe friskt blod ennå men det er nok ferdig :(

Takk for all støtten jenter
Regner med at natten blir mye mage smerter osv ..?

Lille spiren forsvinner
 
Da ser det ut som jeg hadde rett
Nå kommer det masse brunt ...
ikke noe friskt blod ennå men det er nok ferdig :(

Takk for all støtten jenter
Regner med at natten blir mye mage smerter osv ..?

Lille spiren forsvinner

Om du har en Sa trenger det ikke å komme så sterke smerter, jeg hadde ikke så veldig vondt, og blødde heller ikke så voldsomt mye. Men anbefaler deg å ha paracetten klar og bind ❤ håper du har noen som kan dulle litt ekstra med deg nå❤
 
Jeg trodde i grunn det skulle komme friskt blod men det gjør det kanskje senere ..

Jeg vet ikke hva jeg skal si
Jeg føler ingen ting
Skjønner ingen ting
 
Jeg trodde i grunn det skulle komme friskt blod men det gjør det kanskje senere ..

Jeg vet ikke hva jeg skal si
Jeg føler ingen ting
Skjønner ingen ting
Føler meg slem men jeg hadde nesten bare mørkt blod, sammen med koagler:/ huff det er helt jævlig!!!:( var bare litt over en måned siden jeg gikk igjennom det:(
 
Jeg vet jo ikke om det er dette heller
Leser nå at det er ganske vanlig vistnok?

man kan aldri vite før du har tatt en hcg prøve, håper du tar deg en tur til lege selvom du blør, er mange som blør uten at det trenger å være en SA
 
Det er mange som blør i svangerskapet uten at det er noe farlig. Håper alt går bra med deg :)
 
Håper alt er fint med spiren. Mange blør litt uten at det betyr sa. Håper du får komme til hos legen og at hen kan berolige deg!
 
Morskaka mi lå for langt ned. Derfor fikk jeg blødinger under svangerskapet.
Håper det går bra for deg også :)
 
Hei dere
Jeg skal ringe legen nå for å hørende han kan ta tidlig ul i dag istedenfor neste uke ..
Kom ingen ting mere i dag
Så vi får se hva som skjer
Var aldrig blod som kom ut heller men brunt.
 
Hei dere
Jeg skal ringe legen nå for å hørende han kan ta tidlig ul i dag istedenfor neste uke ..
Kom ingen ting mere i dag
Så vi får se hva som skjer
Var aldrig blod som kom ut heller men brunt.

Er jo veldig positivt at det ikke kom noe idag!:D<3 håper sånn at du får komme til legen, og at dere finner ut at lille spire har klort seg godt fast<3
 
Jeg kommer ikke igjennom til legen :(
Dette her kan man bli helt rar av kjenner jeg..
Nå tørr jeg ikke å gå på do en gang..

Synes ikke jeg har noe murring nå men strekker i lysken sånn det har gjort tidligere :)
 
Det verste er at man ikke kan gjøre noe med det. Du kanskje kan se og observere på ul, men det er fortsatt ingen garantier.
Jeg syns at uvitenhet er det verste.
 
Back
Topp