Nå er det definitivt slutt

IronMaiden

Forumet er livet
Ikke mer melk igjen!
Var vel på tide, gutten min er snart 2,5......
Ikke akurat avhengig av morsmelk lenger.
En dag måtte det jo skje.
Synes likevel det er trist![:(]
Han har alltid vært en skikkelig pappagutt, og
amminga har vært vår private kosestund.
På et område er ihvertfall mamma uslåelig!
Gleder meg til å amme igjen![:D][:D][:D]
 
 
Vil nok være greit å få en pause og at storebror ikke har noen avhengighet til puppen når det kommer en ny tass![:)]
Veldig flink har du vært som har ammet så lenge da![;)]
 
så flott da,at du har klart å amme så lenge  
men det kommer jo til et tidspunkt der de ikke vil ha mere pupp.... gruer meg sjøl til den dagen kiana finner ut at " nei nå, slutt med puppen til mamma" [&:] huff å huff....
men heldig du som snart skal amme igjen da [:)][:)]
 
Wow, så bra at dere holdt ut så lenge! Jeg håper Ellen og jeg skal klare å gjøre det samme, er litt spent på hvordan det skal gå. Hva slags forhold hadde gutten din til ammingen? Var det noe han tydelig satte pris på og viste at han trengte? Jeg er så nysgjerrig på om det er slik at man kan få noen hint om hvorvidt ens eget barn er en av dem som vil ammes lenge eller ikke. Foreløpig har Ellen et meget lidenskapelig forhold til puppen, håper det holder seg i minst et par år til. Er virkelig imponert over dere, altså! [:D]
 
ORIGINAL: Toffa

Wow, så bra at dere holdt ut så lenge! Jeg håper Ellen og jeg skal klare å gjøre det samme, er litt spent på hvordan det skal gå. Hva slags forhold hadde gutten din til ammingen? Var det noe han tydelig satte pris på og viste at han trengte? Jeg er så nysgjerrig på om det er slik at man kan få noen hint om hvorvidt ens eget barn er en av dem som vil ammes lenge eller ikke. Foreløpig har Ellen et meget lidenskapelig forhold til puppen, håper det holder seg i minst et par år til. Er virkelig imponert over dere, altså! [:D]

 
Jeg det har jeg også undret litt på! Om det er noe mønster. Skal jeg gjette ut fra situasjonen nå, som kommer jeg til å amme til min lille er minst 7 tror jeg. [;)][:D]
 
Så flott at du har ammet så lenge mammaIta. Håper det går så bra med meg og min lille også. [:)]
 
ORIGINAL: Toffa

Wow, så bra at dere holdt ut så lenge! Jeg håper Ellen og jeg skal klare å gjøre det samme, er litt spent på hvordan det skal gå. Hva slags forhold hadde gutten din til ammingen? Var det noe han tydelig satte pris på og viste at han trengte? Jeg er så nysgjerrig på om det er slik at man kan få noen hint om hvorvidt ens eget barn er en av dem som vil ammes lenge eller ikke. Foreløpig har Ellen et meget lidenskapelig forhold til puppen, håper det holder seg i minst et par år til. Er virkelig imponert over dere, altså! [:D]

 
Så koselig med mange hyggelige tilbakemeldinger!!!!
Fra mange hold får man jo direkte/indirekte negative reaksjoner/holdniger
på amming av større barn!
Gutten min satte tydelig pris på ammingen, spesiellt etter at han nærmet seg året.
Hadde en periode i 10 mnd alder, hvor han nok hadde sluttet av seg selv, da han viste veldig
liten interesse.
Men pga at vi reiste 14 dager til Tyrkia akurat da, "tviholdt" vi på at han skulle amme.
Fra 1-2 år virkelig nøt han ammingen, smilte takknemlig, og var tydelig fornøyd.
koststund uten sidestykke!!!!
Gutten må jo vekkes så tidlig når jeg skal på jobb om morgenen, så også etter
at han ble 2 år, fortsatte han å amme litt de morningene han
måtte vekkes tidlig, (ca 3 ganger i uken)
Gubben bar en sovende gutt inn i senga mi før han gikk på jobb, og la ham til
brystet.
Til og med pappa synes det var kos!!!![:D][:D][:D][:D][:D]
 
 
så flott da! ikke mange som ammer så lenge,men du var modig![;)]
selv ammer jeg litt enda,morgen og kveld!
 
ORIGINAL: *Bente25*

ORIGINAL: MammaIta

Ikke mer melk igjen!
Var vel på tide, gutten min er snart 2,5......
Ikke akurat avhengig av morsmelk lenger.
En dag måtte det jo skje.
Synes likevel det er trist![:(]
Han har alltid vært en skikkelig pappagutt, og
amminga har vært vår private kosestund.
På et område er ihvertfall mamma uslåelig!
Gleder meg til å amme igjen![:D][:D][:D]




du er flink som har ammet så lenge....men du skal ikke se bort i fra at han kanskje vil ha en liten sup når neste mann kommer[;)]

 
 
[:D][:D][:D]
 
Forberedt på det, ja!!!
Da får han heller få seg en sup![:D][:D][:D]
 
 
ORIGINAL: MammaIta

ORIGINAL: *Bente25*

ORIGINAL: MammaIta

Ikke mer melk igjen!
Var vel på tide, gutten min er snart 2,5......
Ikke akurat avhengig av morsmelk lenger.
En dag måtte det jo skje.
Synes likevel det er trist![:(]
Han har alltid vært en skikkelig pappagutt, og
amminga har vært vår private kosestund.
På et område er ihvertfall mamma uslåelig!
Gleder meg til å amme igjen![:D][:D][:D]




du er flink som har ammet så lenge....men du skal ikke se bort i fra at han kanskje vil ha en liten sup når neste mann kommer[;)]



[:D][:D][:D]

Forberedt på det, ja!!!
Da får han heller få seg en sup![:D][:D][:D]



 
Det opplevde søskenbarnet mitt. Eldste mann ville også ha pupp når den lille kom. Det fikk han, og tok seg en sup og utbrøt "æææsj!". Hehehe...han prøvde et par ganger til, også var interessen over. [:)]
 
ORIGINAL: Nallepooh

ORIGINAL: MammaIta

ORIGINAL: *Bente25*

ORIGINAL: MammaIta

Ikke mer melk igjen!
Var vel på tide, gutten min er snart 2,5......
Ikke akurat avhengig av morsmelk lenger.
En dag måtte det jo skje.
Synes likevel det er trist![:(]
Han har alltid vært en skikkelig pappagutt, og
amminga har vært vår private kosestund.
På et område er ihvertfall mamma uslåelig!
Gleder meg til å amme igjen![:D][:D][:D]




du er flink som har ammet så lenge....men du skal ikke se bort i fra at han kanskje vil ha en liten sup når neste mann kommer[;)]



[:D][:D][:D]

Forberedt på det, ja!!!
Da får han heller få seg en sup![:D][:D][:D]




Det opplevde søskenbarnet mitt. Eldste mann ville også ha pupp når den lille kom. Det fikk han, og tok seg en sup og utbrøt "æææsj!". Hehehe...han prøvde et par ganger til, også var interessen over. [:)]

 
 
[:D][:D][:D]
 
Blir nok noe sånt, ja.[:D]
Det skal ihvertfall ikke få bli noe problem!
Ser for meg at det lett kan bli søskensjalusi av sånt.
 
 
 
Back
Topp