Mye mindre kvalm enn i tidligere svangerskap

Alle-gode-ting-er-tre(nei, 4!)

Betatt av forumet
Mailykke <3
Jeg er nå gravid for 4. gang, har to barn, yngste er 4 år gammel.

I alle mine tidligere svangerskap har jeg slitt med ekstrem kvalme fra ganske tidlig, tipper ca uke 5. Nå er jeg 6+4, og jeg er bare kvalm hvis det er lenge siden jeg har spist, har ikke kastet opp. Da blir jeg jo bekymret for om det er noe galt denne gangen, siden symptomene er så mye mildere. Burde jo bare nyte det og slappe av, men det klarer jeg ikke helt.
Er det noen andre som har hatt et svangerskap som har skilt seg så mye fra andre?

Jeg skal på ultralyd om litt over en uke.
 
Jeg har fortsatt ikke kommet helt til der kvalmen slo ut sist svangerskap, men kan jo hende ting endrer seg litt i kroppen med alderen også, eller rett og slett bare at dette svangerskapet er litt annerledes, uten at det trenger å være noe negativt av den grunn :)
 
Jeg var kjempekvalm med gutt nr.1, og ingenting kvalm med gutt.nr.2. Denne gangen hat jeg vært endel kvalm, men ikke like ille som ned nr.1 :) tror det varierer veldig fra svangerskap til svangerskap:)
 
Håper det bare er variasjoner ja. Blir bare så usikker siden det er snakk om 4 ganger som har vært så like, og så stor endring nå.

Så lenge alt er bra med embryoet er jeg superhappy med bedre form altså! :)
 
Var lite kvalm med første mann og spydde ikke de 12 første ukene og ut kom en baby;) lite kvalm denne gangen også;)
 
Jeg var ikke kvalm i det heletatt med førstemann. Kjempekvalm med tvillingene andre gang, og kjempekvalm nå. Alle svangerskap er ulike:)
 
Back
Topp