Mye glede og mye kaos

Gladprikk

Andre møte med forumet
Jeg er ei dame på litt over 30 som har fått ei gladmelding om enn en liten overraskelse. Jeg er nå i uke 7+0, og venter på å kommer over i en litt sikrere periode.

Jeg og kjæresten min har ikke vært sammen så lenge, og han har nylig avsluttet et forhold til moren til hans tre barn (jeg var ikke årsaken til bruddet). Han er mye hjemme med barna og hjelper til der, og var nok ikke helt klar for enda ei lita spire på gang. Men med mye raushet hos den tidligere og hos meg, så finnes troa på at dette skal gå bra dette også.

Så min første graviditet er i en litt kaosartet verden, men med mange støttespillere i form av venner og familie. To som er veldig glade i hverandre og fine, viltre og fantastiske bonusbarn. Ingenting som er A4, mange uavklarte forhold og spørsmål om fremtida (hvor skal vi bo, når skal vi fortelle, hvordan går vi videre med forholdet..?). Og en begynnelse der den største gleden med å vente barn er noe jeg til å begynne med heller får dele med venner og familie enn kjæresten min (selv om han nå etterhvert er ganske så på gli, han får få sommeren på seg).

Det er nok mange omkring oss som kommer til å ha synspunkter og som tror at de vet. Men for egen del og for andres del, så håper jeg at de fleste klarer å la være å dømme uten å kjenne til hele historien.

Jeg tror det går bra :)
 
Back
Topp