My boobs!

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ammer barn nr.2 nå og de endrer seg bare mer og mer...makan altså:p

Begge er i grunn små, men veldig ulik i str. og fasong.

Blir spennende å se sluttresultatet :p :eek:

Hvordan står det til med dine bryster?;) Fornøyd?
 
De er noen tomme små erteposer etter endt amming, ikke mye igjen av de nå... Har fra desember til nå gått fra 65E til 70B:p hihi
 
Det har gått til helvete!! Alltid hatt store bryster, så de henger som F!! Og nå etter jeg har født har de blitt så mye mindre men henger enda like mye som før :p jeg sparer til operasjon så trøster meg med at det blir bedre til slutt!
 
Fremdeles fornøyd med de. Selvsagt litt forandringer. Er jo ikke like spretne etter to barn. Men alt i alt er jeg enda fornøyd med de :)
 
Mine sine har gått igjennom kun et svangerskap, men er faktisk mer fornøyd med de etter ammingen :p
 
Mine er rett og slett forferdelige.

Fikk enorme pupper under graviditet og amming, og har trent og gått ned mye i ettertid. Nå har jeg vel en b-cup, men hud som tilsvarer en god D :p Full i strekkmerker, og jeg kan dra ut masse hud. Mulig det blir å gjøre noe med etterhvert
 
Er litt misfornøyd. De gjorde ikke jobben sin skikkelig, og vesla måtte over på flaske tidlig. Sånn reint utseendemessig er de... Underholdende? :D
 
Jeg er gravid og de har vokst som bare det, så akkurat nå er både mannen og jeg ganske fornøyde :p Han klager nå ikke uansett og de er for så vidt greie til vanlig også, om noe flatere enn før. Jeg er imidlertid spent på hvordan de kommer til å se ut etter at en ny ammeperiode er over :)
 
De er faktisk ganske like etter jeg har ammet 2 barn. Er ganske fornøyd. Ikke blitt slappe eller noe.. :)
 
Ganske like etter to barn, kanskje ørlite slappere kanskje? Mannen sier han ikke merker forskjell.
 
Føler det bare kommer til å gå en vei med mine ;) nedover... Ammer nr 2 nå og føler de detter litt for hver dag som går...
 
Mine er små, men har blitt spurt om jeg har silikon pga fasongen. De har ikke forandret seg på 20 år.
Har forsøkt å bli gravid igjen etter MA for snart to år siden, og er forberedt på at de vil endre seg.
 
Ammer fortsatt så vet ikke sluttresultatet, men tror de blir ok :)
Føler de har blitt skikkelig slappe, men tror det er mer at jeg husker puppene mine som sprettne gærninger, når de i realiteten alltid har vært "normale". Altså helt gjennomsnittlig, litt heng siden de er Dcup.
 
Flottest når jeg er gravid og fylt med melk, har store bryster, men føltes tomme etter amming sist. Nå som jeg er gravid er de ok igjen;)
 
Helt greit forhold til dem :p De ble gigasvære i begynnelsen av ammeperioden, og har bare sunket mer og mer sammen siden :p Blir spennende å se sluttresultatet når ammingen er slutt ;-)
 
De er blitt littegran løsere, men ellers liten forandring. Er på tredje året med amming nå til sammen.
 
Mine var B cup før amming og var D/E under amming og blei B igjen. Blei veldig slappe og hengte. Eg la inn silikon for og fylle dei.. Har ikkje angra ett sekund. Men eg er gravid igjen så spent på hvordan dei ser ut etter på. Har D cup etter operasjon og er oppi E som gravid. Kvir meg til mye melk :p
 
Back
Topp