Murringer og stikkinger

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Har hatt dette siden 7 dpo egentlig!! Kjenner det murrer og stikker veldig bak symfysen. Er ikke vondt, men kjenner at noe skjer liksom. Hva kommer det av egentlig så tidlig? Er bare 13 dpo. Burde det være et godt tegn? Har ikke hatt det så merkbart de gangene jeg har mistet.
 
Det er at livmora vokser rett og slett. Og det i stor fart i begynnelsen. Veldig godt tegn :D
 
Det er at livmora vokser rett og slett. Og det i stor fart i begynnelsen. Veldig godt tegn :D
Ja, det er vel noe sånt[emoji4] Det kommer og går da. Varer ikke hele tiden. Håper det går denne gangen[emoji177][emoji53]
 
Ja, det er vel noe sånt[emoji4] Det kommer og går da. Varer ikke hele tiden. Håper det går denne gangen[emoji177][emoji53]

Her var det av og på første 8 ukene før det trappet ned :)
Krysser fingrene for at du når målet nå ❤️
 
Her var det av og på første 8 ukene før det trappet ned :)
Krysser fingrene for at du når målet nå [emoji173]️
Det jeg stresser med nå er at jeg synes omtrent alle har ømme pupper i starten! Det har ikke jeg. Hadde ømme pupper etter jeg tok Ovitrelle og fram til den gikk ut. Men ikke nå[emoji849]
 
Det jeg stresser med nå er at jeg synes omtrent alle har ømme pupper i starten! Det har ikke jeg. Hadde ømme pupper etter jeg tok Ovitrelle og fram til den gikk ut. Men ikke nå[emoji849]

Jeg hadde ikke noe særlig ømme pupper, selv når jeg begynte på Lutinus var det mest nippelen som ble øm. Tror det varierer veldig :)
 
Jeg hadde ikke noe særlig ømme pupper, selv når jeg begynte på Lutinus var det mest nippelen som ble øm. Tror det varierer veldig :)
Jeg pleier ikke å ha det før mensen heller jeg. Så trenger vel ikke å være negativt kanskje.
 
Jeg pleier ikke å ha det før mensen heller jeg. Så trenger vel ikke å være negativt kanskje.

Syns gjerne de som får veldig ømme pupper får det litt senere, i hvert fall etter IKM, men ikke godt å si, folk er jo så forskjellige :confused013
 
Det jeg stresser med nå er at jeg synes omtrent alle har ømme pupper i starten! Det har ikke jeg. Hadde ømme pupper etter jeg tok Ovitrelle og fram til den gikk ut. Men ikke nå[emoji849]

Jeg hadde heller ikke ømme pupper. [emoji846] Sånn virkelig ikke, de var helt som vanlig. Ble ikke ømme før etter fødsel hos meg. [emoji849]
 
Jeg hadde ikke antydning til ømme pupper før flere dager etter ikm:) stikkinger er topp, da jobbes det der nede!
 
Jeg hadde ikke antydning til ømme/ såre pupper. Det kom veldig mye senere når de eksploderte i vekst, da ble de bare tunge. Så det behøver ikke bety noe :)
 
Herregud jeg blir nesten nervøs!! Det murrer sånn bak skambeinet. Nesten sånn brennende følelse. Ikke vondt, men kjenner det jo. Huff blir så nervøs av dette her!
 
Herregud jeg blir nesten nervøs!! Det murrer sånn bak skambeinet. Nesten sånn brennende følelse. Ikke vondt, men kjenner det jo. Huff blir så nervøs av dette her!

Den brennende følelsen var mitt første gravidtegn!!!
 
Slik var det hos meg også! Noen ganger var det så vondt at jeg trodde det gikk galt,men jordmor sa det var normalt [emoji12][emoji1303]
 
Murrer noe fælt her også :p
 
Er straks 8 uker nå[emoji16] Ikke så mye murring mer nå.
 
Back
Topp