Murringer etter svangerskapskontroll.

Swayhips

Betatt av forumet
Er det noen av dere som har opplevd smerter/murringer etter en standard svangerskapskontroll? Fikk ganske mye murringer etter å ha vært hos legen i dag. Han gjorde ikke no spesielt men jeg merka at da jeg venta på labtid ettetpå så begynte jeg å få litt vondt. Begynte i korsryggen,men har utover kvelden flytta seg fram i nederste delen av magen. Kan han ha satt i gang noe med å flytte på lille? Eller er jeg hysterisk? Mannen min var jo redd for at han hadde knekt nakken på ungen. Det skal også nevnes at legen mente at hodet ikke var festa i motsettning til jordmor som sa det var festa i forrige uke.
 
Slike smerter du beskriver har jeg også opplevd de siste 3 dagene. Kan det være at dette er noe du ville ha fått uansett om du ikke hadde vært hos legen den dagen? Det nærmer seg jo termin, så det er ikke så rart om det skjer ting i kroppen!
 
Slike smerter du beskriver har jeg også opplevd de siste 3 dagene. Kan det være at dette er noe du ville ha fått uansett om du ikke hadde vært hos legen den dagen? Det nærmer seg jo termin, så det er ikke så rart om det skjer ting i kroppen!
Fullt mulig det hadde kommet uansett[emoji4] er jo tid for at ting begynner å skje nå[emoji3]
 
Kjenner du normalt med liv då?
 
Jupp,masse liv[emoji4] Så er ikke bekymra for det[emoji4]
 
Kjenner ofte murringer og oftere når jeg ikke slapper av. Kjenner det godt i ryggen når jeg får det og har skjønt at det er ganske vanlig med murringer nå som vi nærmer oss slutten :)
 
Jeg har også mensmurringer nederst i magen og skikkelig ubehag i korsryggen til tider. Har hatt det i noen uker, er 37+5.

Er nok kroppen som gjør seg klar til det som skal skje [emoji4] ikke noe som bekymrer meg så lenge jeg kjenner liv [emoji4]
 
Jeg har også hatt maserier i flere uker allerede, og det har blitt litt hyppigere nå i det siste. Var hos jordmor i dag, og da hun skulle kjenne om hodet var festet begynte det å murre umiddelbart - kan jo ha vært tilfeldig, men det er vel ikke helt usannsynlig at den type manipulering kan sette i gang en reaksjon? Det varte ikke lenge her, og ganske svakt i forhold til de murringene jeg har ellers.
 
Da jeg var på svangerskapskontroll forrige uke så tok jordmor et ganske godt grep rundt hodet på babyen for å kjenne om hodet var festet. Gjorde litt små vondt, og begynte å murre litt i rygg og mage da timen var over men ga seg heldigvis fort :)
 
Er det noen av dere som har opplevd smerter/murringer etter en standard svangerskapskontroll? Fikk ganske mye murringer etter å ha vært hos legen i dag. Han gjorde ikke no spesielt men jeg merka at da jeg venta på labtid ettetpå så begynte jeg å få litt vondt. Begynte i korsryggen,men har utover kvelden flytta seg fram i nederste delen av magen. Kan han ha satt i gang noe med å flytte på lille? Eller er jeg hysterisk? Mannen min var jo redd for at han hadde knekt nakken på ungen. Det skal også nevnes at legen mente at hodet ikke var festa i motsettning til jordmor som sa det var festa i forrige uke.
Var på kontroll i går og da var de to jordmødre for å bli enige om hun lå med hodet ned og hadde festet seg. Syns det gjorde vondt da de holdt på og fikk også vondt i korsryggen. Har sovet kjempedårlig pga det og mye nedpress og kynnere. Kan jo godt være tilfeldig, det nærmer seg jo fødsel nå med stormskritt, men ble også bekymret og vurderte telefon til føden i natt.. Mye bedre i dag da
 
Er det noen av dere som har opplevd smerter/murringer etter en standard svangerskapskontroll? Fikk ganske mye murringer etter å ha vært hos legen i dag. Han gjorde ikke no spesielt men jeg merka at da jeg venta på labtid ettetpå så begynte jeg å få litt vondt. Begynte i korsryggen,men har utover kvelden flytta seg fram i nederste delen av magen. Kan han ha satt i gang noe med å flytte på lille? Eller er jeg hysterisk? Mannen min var jo redd for at han hadde knekt nakken på ungen. Det skal også nevnes at legen mente at hodet ikke var festa i motsettning til jordmor som sa det var festa i forrige uke.

Høres ut som modning :happy:
 
Back
Topp