Mulig sa ??

Ugline

Blir kjent med forumet
har ingen erfaring med sa fra tidligere, men opplevde i går å begynne å blø. Har ikke blødd mye , men vil kalle det en moderatblødning. Først var det veldig rødt blod som kom, nå virker det som blødningen har gitt seg. Er bare 6 uker på vei så legevakta legen ville ikke gjøre noe så må bare vente til i morgen. Er evig pessimist så forventer det verste. Er det noen her som har erfaring med SA i uke 6? Hvor mye blod kan man forvente ?
 
Hei,jeg hadde 2 sa i uke 6. Første startet med brun utflod på tirsdag,den ble mørkere og mørkere men uten smerter. På lørdag jeg hadde moderat smerter men nesten ikke blødning. På søndag etter 10 timer med rier og sterkere smerter jeg begynte å blø fersk og det var som litt sterkere menstruasjon. Jeg var 6+1. Neste gang jeg mistet symptomer og neste dag jeg begynte å blø,fersk og som vanlig menstruasjon bare litt sterkere enn gang til. Jeg var 6+1. Jeg forstår at du er bekymret men hvis du har ikke smerter det bør bli greit og det er ikke uvanlig å blø litt.
 
Hei. Jeg opplevde selv en SA forrige helg (6+4). Og forstår veldig godt du er bekymret! Jeg startet med brun spotting som ble til ordentig blødning på lørdag/søndag! Men da hadde je allerede noen timer før vært på TUL å påvist BO. Men som hun over her sier, så lenge du ikke har smerter så ville jeg prøvd å slappe av. Jeg fikk også magesmerter og korsryggsmerter i forb med SA. Har du mulighet ville jeg tatt en TUL i morgen bare for å slappe av for din egen del, vet hvor bekymringsfullt det er å ikke vite:-( Men ofte går det bra med blødninger! Krysser fingrene for deg❤️
 
Ja har tenkt å ringe fastlegen i morgen tidlig. Som heldigvis er gynekolog også , så hun har mulighet til å ta UL på kontoret. Har sluttet å blø helt, kom friskt blod ca 1 t skje tipper jeg, så spotta jeg litt i natt og nå er det ingenting. Håper på det beste , men vanskelig å være positiv å.
 
da har jeg vært hos fastlegen. Hun kunne ikke se noe på innvendig ultralyd, så hun ville ikke at jeg skulle håpe for mye. Tok min første HCG måling i går , ny i morgen og resultatet kommer på torsdag. De ville vel sett noe på ultralyd ? Selvom jeg er mellom 5+2 til 6+0 et sted ?
 
da har jeg vært hos fastlegen. Hun kunne ikke se noe på innvendig ultralyd, så hun ville ikke at jeg skulle håpe for mye. Tok min første HCG måling i går , ny i morgen og resultatet kommer på torsdag. De ville vel sett noe på ultralyd ? Selvom jeg er mellom 5+2 til 6+0 et sted ?

(Sniker)

Ja, hvis du faktisk er såpass langt på vei, kan man se noe. :/
Håper du bare er kortere på vei! <3
 
da har jeg vært hos fastlegen. Hun kunne ikke se noe på innvendig ultralyd, så hun ville ikke at jeg skulle håpe for mye. Tok min første HCG måling i går , ny i morgen og resultatet kommer på torsdag. De ville vel sett noe på ultralyd ? Selvom jeg er mellom 5+2 til 6+0 et sted ?
Hvis du virkelig er så langt på vei skal det være mulig å se noe ja.
Hvordan så slimhinnen ut da? Tykkelsen på den er vesentlig.
 
Hvordan går det med deg? Håper hcg stiger :)
 
Fikk svar i dag om at HCGen synker. Så da var det bekreftet. Men helt greit , er uvissheten jeg ikke takler. Så tilbake til start igjen da
 
Så leit, men greit å slippe uvissheten. Lykke til videre
 
Back
Topp