Morsdag

BigMama1018

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hva fikk dere til morsdagen? Hvordan var morgenen deres?

Her fikk jeg hjemmelaget kort og en malt stein av frøkna på 7 år. Eplejuice på senga og pringels:hilarious::Heartbigred. Far kom med sjokolade hjerter
 
Første morsdagen og samboer hadde kjøpt blomst fra han og lille :) i tillegg fikk jeg mange timer for megselv i går [emoji4] og han gikk på lang trilletur i dag.
 
Min første morsdag:
Fikk en gratulasjon på sms fra svigerinnen min, that's it.
Så en ting er sikkert; neste farsdag blir kjip for far i huset [emoji23]
Blir ikke noe ferske pannekaker, gaver og hjemmelagde kort på senga neste gang nei (han har barn fra før, så vi har feiret farsdag for han)
 
Ingenting. Våken natt og far sov igjennom både lillemor sin gråt og 2 åringen med mareritt. [emoji849][emoji849]
 
Vi feirer sjelden den norske morsdagen og farsdagen, men gjør heller litt ut av den amerikanske siden ungene stort sett lager noe på skolen da. Ikke noe storslått feiring, men det hender vi kjøper en kakebit eller noe slikt. Dyre gaver blir det ikke.
Jeg fikk en bukett tulipaner idag da så det var overraskende og hyggelig. Og så bakte jeg boller i går sånn at vi kan ha fastelavensboller. Jeg pleier å gi far i huset marsipan på den norske farsdagen fordi han elsker det, men that`s it.
 
Jeg sa at de ikke skulle kjøpe noe, men gjøre noe med handling av omsorg eller lage noe selv.
4 åringen min og samboeren lot meg sove til jeg selv våknet og fikk pannekaker på sengen [emoji7] resten av dagen feiret vi svigermor.
 
Fikk nydelig frokost, fin blomsteroppsats og kort som eldstemann hadde skrive på selv:love017
Minsta var stort sett rolig hele dagen, så var en fin første morsdag som tobarnsmor :happy:
 
Min første morsdag:
Fikk en gratulasjon på sms fra svigerinnen min, that's it.
Så en ting er sikkert; neste farsdag blir kjip for far i huset [emoji23]
Blir ikke noe ferske pannekaker, gaver og hjemmelagde kort på senga neste gang nei (han har barn fra før, så vi har feiret farsdag for han)
Samme her, bare at den gratulasjonen var fra ei venninne [emoji1]
Jeg ble veldig skuffet av hele dagen, og hadde nok håpt å bli gjort litt stas på [emoji85]

Hadde en utrolig hard våkenatt og var dødtrøtt, så håpte vi kunne bestille noe god take away.. Men mannen besøkte moren sin fra kl.15-18, så det ble kald Grandiosa på meg for andre dag på rad (vesla skulle jo ha mat når pizzaen kom ut av ovnen).

Så farsdag gidder jeg ikke å markere..
 
Fikk pakke av mannen og barna,de hadde kjøpt Kari traa ullsokker,Therese johaug votter,Kopp med verdens beste mamma og sånn led lys refleks.:happy: føler meg kjempe heldig,har bestandig fått fine gaver og omsorg på morsdagen:happy: dattera på 10 år laget brownies helt selv som hun serverte med is og jordbær:)
 
Fikk kort på senga og så har vi blitt enige om at vi skal finne på aktiviteter i stedet for gave så da var det to bilderammer og fingermaling i en pakke. Så i dag har vi laget hånd og fotavtrykk av lille J og skal printe ut bilde av henne fra hun var nyfødt og sette i ramme :) Fikk også roser senere på dagen av mannen siden det var den aller første morsdagen :)
 
fikk en tegning av 4åringen [emoji7] men gubben sa eller gjorde ingenting. måtte be ham om å si gratulerer med morsdagen til sin mor når vi var på middag der.
min mor fikk frokost levert på døra fra meg [emoji6] vi bor i forskjellige byer så elsker at jeg kan bestille på nett og så får hun det på døren med en personlig melding fra oss [emoji16]
 
Mannen var borte på jobb så fikk gaven og gratulasjon over nett og søvnen ble like kort som resten av dagene han er borte ;p guttene er for små til å forstå at det var morsdag så 0 gratulasjoner fra de

Trøst til dere som ikke ble gjort stas på, jeg ble heller ikke det på min første selv om han hadde farsdag først og ble gjort fint stas på. Jeg lovet meg selv at er det slik det skal være så la gå! Men klarte ikke å holde meg å gnidde det heller i fjeset hans hvordan slike dager skal feires etter min mening. Han endret fort holdning til min andre morsdag og siden har han holdt det godt ;-) det kan endre seg selv om den første morsdag ikke ble slik du hadde håpet
 
Ingenting :(

Ikke på selve dagen iallefall. Men fant et kort i barnehagen i dag, som var fra han på 21 mnd. Han var syk på fredag, så derfor fikk jeg det først i dag.
 
Jeg fikk et fint hjemmelaget kort av datteren min. Ellers fikk jeg ikke noe som helst. Ikke fikk jeg noe i dag heller (han pleier å være flink til vallentine) og jeg som hadde kjøpt en ganske dyr genser til han i dag.... mannfolk! :yuck:
 
Vi ble invitert til ene søstra mi på kake og boller, fikk tulipaner [emoji4] og mamma hadde kjøpt en liten gave til meg fra baby. Fikk også gratulasjoner på melding Men kjenner at planene jeg har for farsdagen ikke blir noe av siden jeg ikke fikk noe av ham. Tydelig at man tenker ulikt om slike dager [emoji1]
 
Back
Topp