Morsdag!

Alle dager hvor JEG får gaver feires :D

Kanskje begynne å minne mannen på det.

Kjøttkverna til kenwooden står høyt oppe på ønskelista :D
 
Jeg håper det ;) Første morsdag i vårt hjem i år. Har alltid feiret min egen mor..
 
Tja, jeg ønsker i hvert fall å feire den :D Men med en samboer som aldri husker sånt, så blir det ikke så altfor mye feiring ut av det :p
 
Ja med pakke og frokost på senga :) spent på om sambo husker det i år :p
 
Er som regel middag med familien. Ellers så er gubben utrolig flink til å glemme sånne dager
 
ingen tradisjon annet enn kanskje en blomsterbukett :) Spent på om samboer har fått det med seg siden det er min første :)
 
Å ja den skal feires! Mannen har tilogmed valget mellom tre morsdager siden Norge, Sverige og Egypt har på forskjellige dager, men blir til at den i Egypt blir svigermor sin mens norske blir den vi feirer her mener jeg det var ;-)
 
Ja den feires. Synes det er fint med en dag hvor mor og far kan bli satt litt ekstra pris på m
 
Nei, vi feirer ikke. Feirer min mor da (og min far på farsdagen). Jeg tar gjerne imot noe jeg, men min mann hadde aldri husket på det. Får være fornøyd med jul og bursdag.
 
Nei han lager aldrig noe til for meg :/ jeg lager alltid og kjøper noe til farsdag men ! Får ikke noe igjenn.. gidder jo ikke feire morsdag til meg selv :p kanskje når guttungen blir litt større :D
 
Nei jeg er vokst opp med at mamma fikk frokost på senga, kort av oss unger og en liten gave. Så lagde pappa middag.

Men som singel så blir det ingen morsdag, når ingen tar seg bryet med å hjelpe frøkna med bursdagsgave til meg så kan jeg vel ikke forvente stort heller...
 
Ikke så mye feiring her, hender jeg får en liten gave, hvis ikke går det i glemmeboka.. Meen jeg er ikke flink med farsdag heller da :p
 
Ikke enda, er nesten mamma bare, venter 1 barnet i slutten av mai, så kanskje jeg får en halv kake :p
 
Back
Topp