Morkaken på fremsiden

sulla_meg_litt

Blir kjent med forumet
Da jeg var på privat ul sa hun at morkaken var plassert foran, og at jeg derfor vil merke mindre bevegelser enn jeg gjorde sist. Er det noen som har erfaringer med dette? Når begynte dere å kjenne noe? Jeg er 13+6 i dag.
 
jeg hadde morkaken plassert foran sist svangerskap. Dette gjorde at jeg ikke kjente til før uke 19/20 og det var ganske svakt. Kjente mye bevegelser etterhvert, men sparkene merket jeg lite til..
 
Jeg fikk også vite at jeg hadde morkaka plassert på fremre livmorvegg. Jordmor sa man gjerne ikke kjente noe før etter uke 20, og at man ofte ikke kjente sparkene like godt som når den er på bakre. Men det kunne variere veldig fra person til person :)
 
Kjente rundt uke 20 med første.. Denne gangen er den forran men langt nede.. Så tror jeg har kjent litt over morkaken, helt i toppen på
Livmoren.. Er 14 uker
 
Hadde morkaken foran i forrige sv.skap. Jeg husker jeg kjente liv rundt uke 18, men det kun noen små "dult" i blant. Kjente generelt lite liv gjennom hele graviditeten sammenliknet med mine gravide venninner som ikke hadde morkaken foran:)
 
Hadde det de to forrige svangerskapene og mistenker at det samme er tilfelle nå og..
 
Back
Topp