Morkake foran - når kjente du liv?

LoveTrain

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Dere som har (hatt) morkaken foran, når kjente dere liv? Og hvilket svangerskap var det? Jeg er førstegangs med morkaken i front, og syns kaanskje jeg har kjent noe bobling et par ganger. Men det er vel egentlig i tidligste laget? Er 14+6
 
Førstegangs jeg også. Kjente liv i uke 16 og første spark i uke 20. Kjente ikke daglig liv før uke 24 og nå kjenner jeg flere ganger hver dag (men ikke noe harde spark og kjenner ikke alle bevegelser). 29+6 i dag :) Kan godt hende du kjenner liv nå, tror kanskje jeg også gjorde det, men ikke før uke 16 jeg var helt sikker.
 
16-17, da var jeg sikker på at det var bevegelser. Godt mulig at du kjenner noe litt før det, den boblingen kan man jo kjenne selv om morkaka demper støt.
 
Kjente de første antydningene rundt uke 15, daglig fra uke 20 ca :) også førstegangs
 
Jeg er førstegangs og har morkaken foran og jeg kjente ikke liv før i uke 21.
 
Førstegangs, uke 15-16
 
Er andregangs med morkaken foran. Var sikker på at det var babyen jeg kjente rundt oul. Min jordmor mener at det for den gravide ikke er så stor forskjell med morkaken foran, siden vi kjenner det inni magen. Forskjellen, mener hun, er hvor mye andre kan kjenne utenpå. Jeg kjente liv sånn ca i samme uke sist også (men da var jeg førstegangs). Er 33+6 og kjenner tydelig liv, som også kan ses/kjennes utenpå, mange ganger ila dagen [emoji5]
 
Har hatt morkaken foran med begge. Første merket jeg ikke noe før i uke 21++ ; med nr2 merket jeg tegn til liv rundt uke 18 :)
 
Jeg er førstegangs og merket først liv i uke 21 :)
 
Førstegangs og morkaka foran, kjente rett etter oul, uke 18-19 :)
 
kjente tydelig sommerfuggel allerede rundt uke 12 begge gangene, 2. gangen var morkaka foran. De tydelige sparkene kom ikke før rundt uke 17/18 :)
 
Tusen takk for svar dere! Kjekt å se at det er mulig å kjenne noe tidligere enn uke 20+ (som jeg trodde var standard). Den boblingen har jeg kjent et par ganger de siste ukene, og i dag kjentes det ut som noe strøk meg på innsiden av magen et. Er nesten helt overbevist om at det var baby, siden det kjentes så annerledes ut enn noe annet jeg har opplevd:) Heldigvis at jeg lå helt i ro, for det var så forsiktig at jeg ikke kunne kjent det ellers.
 
Kun vært gravid en gang. Jeg merket spark/bevegelse sent. Kun mot slutten. Følte da at alle andre i forumet merket det leeenge før meg
 
Back
Topp