Morgenrutiner

Opp rundt 7, får da en flaske på 120ml

Grøt 1.5t senere, full porsjon med vann eller melk til.

Første dupp rundt 9 når vi går til bhg, i vogna. Leverer pappsen i bhg hender det vi legger oss i senga og slumrer begge to [emoji4]
 
Våkner 06.15 ca, får flaske i senga. Står opp med pappaen og leker seg bare til hun er trøtt igjen.
Får ny flaske igjen rett før dupp rundt 08.30. Denne duppen er som regel i senga for da er mor også veldig trøtt[emoji85] Hvis jeg leverer i bhg er den i vogna.
Frokost er foreløpig ikke annet enn melk, men tenker å starte opp med grøt eller brød om ikke så lenge.
 
Står opp i 6-7-tiden. Får som regel pupp før vi forlater senga, og pupp 1-2 ganger til før første dupp et par timer etter at han våknet. Får grøt eller brødskive etter at han våkner, men det blir kanskje mer lunsj enn frokost. Han elsker brødskive med leverpostei, og er ikke så fryktelig glad i grøt :)
 
Står opp i 6-tida, då har han fått pupp. Graut ca 8, dupp etter det - rundt kl 9/930 - ca 30 min.
 
Her varierer morgenrutinene veldig, noen ganger får han melk om natten, andre ganger rundt kl. 06. Og da varierer det litt hvor lenge han sover, står opp en gang mellom 06.30 og 08. Dupp ute i vogna ca. 2 timer etter vi stod opp og grøt en gang mellom 09 og 11, alt etter når han fikk flaske og når han måtte sove :)
 
Lillesøster får en flaske melk på kvelden kl 22-23. Står opp ca kl 7. Etter morgen stell med begge ungene leker de «sammen» mens jeg lager frokost. Spiser frokost ca kl 8. Da er det grøt på alle sammen. Så går vi til barnehagen og leverer storebror , lillesøster sover i vogna.
 
Back
Topp